خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 8 تیر ماه 1401 -   29 ماه ژوئن 2022

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

بی تقصیر

 و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، در پیوند با این جُستار، چنین روایت کرده اند که شهروندی عده ای مهمان برسر سفره داشت. ضمن پذیرائی، ناگاه بادی از وی صادر شد. طرف، برای رفع و رجوع ماجرا، یکی تویِ سرِ پسرش زد که بچه آرام بنشین!.. در ادامه اما، یکی از مهمانان هم توی سر پسربچه زد!.. میزبان شاکی شد. مهمان مذکور در پاسخ گفت فکر کردم هر کس بگوزد، باید یکی توی سر این بچه بزند!؛ حالا حکایت سید مظلومان، حجت الاعدام رئیسی، دامت تخریباته است. یعنی هرکس که از آنجا رد می شود، بابت دست به آبهائی که دیگران رفته اند، یکی می زند به عمامهء حجت الاعدام!(1)

  برای اثبات این مدعا، اگر خواسته باشید، یک مستوره بشرح زیر که برگرفته از شعار مردم در این روزهاست، دم  دست است:

  * شش کلاس ییسواد / گهُ زدی به اقتصاد!

  بسیارخوب؛ حجت الاعدام اگر بر فرض محال دیپلم نیز می داشت، باز هم مسؤل گهُ زدن به مرحوم اقتصاد نبود!(2) چرا؟ زیرا آن کس که گهُ به اقتصاد زد حضرت امام(ل)(3) بود، آن هم با تاپالهء خر مد ظله!.. فلذا احوط آن است که نخست یک سوزن به خودتان بزنید، سپس یک جوالدوز به کپل حضرات آیات!

  دیگر اینکه شماری از اقتصاد دادنان در نامه ای به حجت الاعدام، تحت الحنک او را  شدیداً گرفته اند که:

  *  اقتصاد نیوز: در نامه ۶۱ اقتصاددان آمده: جناب آقای رئیسی وعده داده بودند، بدون گره زدن معیشت مردم و ادارهء اقتصاد کشور به مذاکرات هسته ای، رشد اقتصادی ۵ درصدی، تولید سالانه یک میلیون شغل و یک میلیون واحد مسکونی جدید، کاهش نرخ بیکاری و از بین بردن سریع فقر مطلق تحقق خواهد یافت. نرخ تورم ۵۰ درصد کاهش و سپس تک رقمی خواهد شد.

  خب حال که ضدانقلاب خواب است، دوستان بفرمایند که آیا بخود زحمت داده و الفبای اقتصاد را به حجت الاعدام آموخته اند که حال می خواهند از وی امتحان بگیرند؟!.. بر این پایه، فدوی این بزرگواران را هم به مراتب فوق، جستار " اقتصاد مال خره" حوالت می دهد، تا "اعدام " شود، هرآنکه نتواند دید!

بعدالتحریر: فدوی اما در این باب میان بُری سراغ  دارد و آن اینکه این پوست موز ولائی را بگذارید زیر نعلین اعلیحضرت العظما سید علی خامنه ای خلدالله ملکه و سلطنة!

  زیاده عرضی نیست.

______________________

1.  لطفاً دشنام ندهید،خواهر - برادر خواننده، خوبیت ندارد!

2. لطفاً دشنام ندهید،خواهر - برادر خواننده!،اصلاً درمملکت امام زمان(عج)، آزادی بیداد می کند و فدوی منتظرالظهور دوست دارد از حق تعریف و تمجید از بزرگواران، که از انرژی هسته ای مسلم تر است، سوء استفادهء بهینه کند،..تا "اعدام" شود، هر آنکه نتواند دید!بقول عوام اوکی؟

3. (ل) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف لعنة الله علیه است.

*******************************

آب شنگولی!

  فدوی تاکنون می پنداشت که " قهوهء قجَر"، ویژهء سلاطین قاجار بوده است که با آن، مخالفان خود را مسموم و سربه نیست می فرموده اند؛  لکن بعدها به این نتیجه رسید که مراتب، موارد استعمال دیگری هم داشته است! (1)...

  باری رسانه ای فرنگی نیز در این باب گزارشی بشرح زیر دارد:

  * منابع «نیویورک تایمز»: دو دانشمند هسته‌ای ایرانی در دو مکان متفاوت بر اثر مسمومیت و دچار شدن به عارضه‌های نامعلوم مشابهی جان خود را از دست دادند.و اما " ایران هشدار داد اقدامات اخیر تل‌آویو را در خاک اسرائیل پاسخ می‌دهد". / العربیه

  در این راستا یک مقام آگاه بیت که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود به فدوی گفت که حضرت آقا در نظر دارد که بعنوان تلافی، دانشمندان هسته‌ای اسرائیل رابموجب سند مصور و منگوله دار زیر، عرق تولید قم، مسموم فرماید ،

  * مرگ‌های زهرماری؛ بیش از ۷۰۰ قربانی در ۵۰ روز/ خبر آنلاین

  * الکل دست‌ساز استاندارد نداریم!(2)

  زیاده مسمومیتی نیست.

_____________________________

1. آلکسی ناوالنی، مخالف سرشناس دولت روسیه، می‌گوید که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شخصا مسئول مسموم کردن او بوده است./ بی.بی.سی

2. تازه "مسمومیت با الکل از سوی اورژانس‌ها به پلیس گزارش نمی‌شود".

**************************

از موارد استعمال زبانزد

فدوی در مرور اخبار فرامرزی دارالخرافه، خبر زیر را هم ملاحظه کرد:

* رویترز: دومین نفتکش غول‌پیکر ساخت ایران برای ونزوئلا آماده تحویل شد.

و در ادامهء خبر بهجت اثر:

* منابع آگاه به رویترز گفته‌اند شرکت کشتی‌سازی ایران "صدرا"، نفتکشی را برای ونزوئلا ساخته که قرار است ماه آینده با فرآورده‌های نفتی راهی این کشور شود. نیکولاس مادورو به هنگام بازدید از ایران این نفتکش را افتتاح کرد.

تحشیه فدوی: این اقدام پیرو زبانزد معروف "آش با جاش" صورت گرفته است، و ربطی به فدوی پیدا نمیکند!(1)

______________________________

1. آخر چرا دشنام می دهید؟ زورتان به خر مد ظله العالی نمی رسد، پالان اش را، که فدوی باشد، گرفته اید؟ فدوی که هنوز چیزی نگفته بود، خواهر، برادر خواننده!..

***********************

نگرانی

  فدوی در مرور اخبار دارالخرُافه ملتفت شد که:

  * یک خودرو حامل تجهیزات نظامی در ورامین منفجر شد./ ایران وایر

  چرا حیرت کردید؟! خب بقول عوام، so what؟  ورامین دو بخش دارد: " ورا" و "مین"، که بخش دوم کار دست برادران داده است! همین!

*************************

قوهء فضائیه!

فدوی در مرور اخبار فرامرزی، به خبر میمنت اثر زیر رسید:

* فرانسه به یک پیمان فضایی تحت رهبری آمریکا می‌پیوندد / صدای آمریکا- تیتر

و در ادامهء خبر بهجت اثر:

* فرانسه قرار است یک توافقنامه چندجانبه تحت رهبری ایالات متحده را با هدف ایجاد مقررات برای اقدامات کشورها در فضا و ماه، امضا کند./ صدای آمریکا

باری فدوی حسب وظیفهء شرعی، مراتب را در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش و داغ  نعل بر پیشانی، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین که تازه از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و نیز بازی با انگشت بیست و یکم مبارک،فارغ شده بودند، رساند.. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند: اسسسب! فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند: "اسسسب، "به تکرار "س"، ضمیمهء آروغ است و منظورشان اینست که سفینه حیوان نجیبی ست!.. فدوی پس از اندکی تأمل مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛ سرانجام فرمودند: بسمه تعالی- لکن در باب آداب طهارت و یافتن قبله و از همه مهمتر تعداد فضانوردان نر و مادّه و تنظیم روابط شان درفضا، از اوجب واجبات است لکن احوط آن است که آن ضعیفهء سجادیه را پیش ازعزیمت به فضا، به بیت ما بفرستید تا بر مبنای عقل سلیم و شرع قویم  او را ارشاد کنیم.

فدوی مراتب را عیناً به آگاهی ناسا رساند.

زیاده استفتائی نیست.

********************

هوا خوری

  فدوی عملیات مُحیّرالعقول حجت الاعدام رئیسی، در اداره جامعهء شکوهمند اسلامی، بویژه سریال "ناهار" را که رصد می کند، شدیداً  نگران سلامتی ایشان می شود. باری - درست است که فدوی با ایشان رابطهء چندان خوشی ندارد، لکن این دلیل نمی شود که مراقب سلامتی ایشان هم نباشد! (1)؛ فلذا توصیهء فدوی آنست که  حجت الاعدام نازنین ما، (2) برای تمدد اعصاب و کسب آرامش، چنانچه بیضهء لازم را در اختیار داشته باشد، سفری به خارج از ام القراء، بویژه سوئد  داشته باشند..

زیاده توصیه ای نیست.

__________________________________

 1. لطفاً در همین آعاز مقال دشنام ندهید لطفاً  دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، و قدری تأمل کنید، خواهر- برادرخواننده!

2. لطفاً فحش،بویژه از این نوعش ندهید ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و تمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای هم مسلم تراست، سوء استفادهء بهینه کند بقول عوام  ok؟!

***********

ازدواج بشرط چاقو!

فدوی تاکنون انواع ازدواج، از ازدواج سفید بگیرید تا سورمه ای راه راه، در جامعه شکوهمند اسلامی را شاهد بوده است، لکن این یکی را دیگر نه!:

 * دوست‌محمد(ص)ی، خوانندهء کیهان دارالخرافه: داماد شهید صیاد شیرازی تعریف می‌کند شهید صیاد در مراسم خواستگاری از دخترش رو کرد به من و گفت اینکه با ازدواج شما با دخترم موافقت می‌کنم به خاطر حضورت در جبهه‌های جنگ است. بعد از ازدواج از طریق مادر همسرم متوجه شدم تعدادی از شخصیت‌های نظام برای فرزندشان از دختر صیاد خواستگاری کرده بودند ولی چون آقازاده‌های آنان حضور در جبهه نداشته‌اند آنها را رد کرده است!

*************************

  * احمدی‌نژاد: کسانی که می‌گویند مشکلی در ایران وجود ندارد، در کره ماه زندگی می‌کنند!/ بهار نیوز

  به فدوی مربوط نیست، اما والله برادر احمدی نژاد گرچه لکن بقول حاج قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ..، تا آنجا که فدوی می داند، از ما، جز حضرت امام(ل)، کسی به ماه نرفت!؛ حال از این هم می گذریم، یعنی  بین خودمان باشد، که پس از فرود اضطراری معظم له به ایران سابق، مقامات محیط زیست کرُهء ماه، بعلت عدم رعایت نظافت در ماه، شدیداً  شکایت کردند!،

 

  * قالیباف مبارزه مردمی با فساد را خواستار شد! /صدای آمریکا

  به فدوی مربوط نیست، لکن آدم که بر علیه خودش اقدام نمی کند ک !

 

  *  روزنامه اصولگرا خطاب به دولت: اعتماد مردم ممکن است از دست برود./ فرارو

  به فدوی مربوط نیست، لکن گزینش فعل درست نیست؛ دستکم باید ماضی نقلی باشد! (رفته است!)

 

  * آیت‌الله خامنه‌ای بارها گفته ورزش مورد علاقه‌اش والیبال است اما مثال‌های ورزشی که می‌زند همیشه فوتبالی است./ بی.بی.سی

  به فدوی مربوط نیست، لکن بزرگوار در جاخالی دادن، دارای نعلین مشکی ست! (کمربند مشکی سابق- م)

 

  * عطوفی: طنین‌انداز شدن سرود سلام فرمانده با مضمون و محتوای انتظار و آماده شدن برای ظهور امام زمان نشان از عطش جهانیان به عدالت و منجی دادگستر دارد و زمینه ظهور آن حضرت در حال فراهم شدن است.

  * اسلامی- کیهان دارالخرافه: وضعیت عالی به وجود آمده در اجرای سرود سلام فرمانده در داخل و خارج از کشور و استقبال غیرمنتظره‌ای * که از آن به عمل آمده نشان می‌دهد شبکه مهدویت به منزله یک هویت در جهان اسلام با انقلاب اسلامی پیوند خورده و این اقبال گسترده شاخصی برای شناسایی سرمایه‌های بالقوه امام است.

  * خالویی: شهید ابومهدی المهندس می‌گفت عربی، زبان اسلام است ولی فارسی ‌زبان انقلاب می‌باشد. اکنون سرود سلام فرمانده بهترین گواه برای این ادعای دقیق است. چرا که امروز با این سرود امام زمانی زبان شیرین فارسی در تمام کشورهای حوزه نفوذ انقلاب اسلامی طنین‌انداز شده است.

 

  به فدوی مربوط نیست ها، لکن این وسط چرا توی سر حضرت آقای ما میزنید؟ کیست که نداند این سرود، به سفارش و انگیزه معظم له تهیه شده است.؟! دندان روی جگر گذاشته دوباره گوش کنید؛ میفرماید: سید علی(ع)، نمیفرماید سید مهدی(عج) !

****************************

پارتی بازی ولائی!

  خوانندگان محترم ضدانقلاب لطفاً برای دستگرمی به چهرهء نورانی این بزرگوار نگاه کنید؛مگر برای تصدی ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز، چه کم داشته؛ عمامه که دارد، تحت الحنک که دارد، عبا هم همینطور؛ آیا براء تصدی این رشتهء تخصصی پزشکی، مدرک دیگری هم لازم است؟!..اگر نه،پس چرا وادار به استعفایش کردند؟:

  آخر یک بام و دو هوا که نمی شود! نگاه کنید:

  * یک مداح، سرپرست بیمارستان بهرامی تهران شد!

  که تازه عبا و عمامه هم ندارد!

**************************

ما را هم ازین نمد کلاهی ست!

***********************

 بندی از شرح وظایف دولت اسلامی

***************************************

آلبوم نان

کامنت برگزیده:

***************************************

 حجت الاعدام و ماجراهایش

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

***************************************

آکادمی چفیه مالی - Academy award  59

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز،مؤمنینی که در پنجاه و هشتمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی (1)،به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشان sir  در انگلستان  است،نائل شده اند را،بشرح زیر معرفی کند،تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهر باشند:

ضمناً یادآوری این نکتهء باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

***

قائمی: ملت فهیم کشورمان قدردان نعمت رهبری حکیم، عادل، مدیر، مدبر، شجاع، صادق و فداکار است و می‌داند اگر خدای ناکرده ناسپاسی کنیم گرفتار سرنوشت شوم امت‌‌های سرافکنده گذشته خواهیم شد. توصیه شهید عزیزمان سردار دل‌ها را همیشه آویزه گوش کنیم که گفت: این رهبر عزیز و حکیم که فردا معلوم می‌شود جایگاه و عظمت او.

 

خزائی:  امام خامنه‌ای پس از ارتحال امام طی این 33 سال در اداره انقلاب راهبردهای زیر را در پیش گرفتند: 1- هدایت انقلاب اسلامی بر مبانی نظری امام خمینی(ره) در حکمرانی نبوی و علوی 2- عبور هوشمندانه و شجاعانه کشور از بحران‌های سه دهه اخیر در منطقه و جهان و با کمترین هزینه 3- محاصره رژیم صهیونیستی و زندانی کردن آن در دیوارهای بتنی 6 متری 4- پایان دادن به سلطه آمریکا در غرب آسیا 5- مدیریت موفق در سه جنگ نرم شیطان بزرگ علیه نظام در سال‌های 78، 88 و 98،  6- پدیداری فرصت طلایی برای حضور مردم به ویژه جوانان در مدیریت کشور و پیشرفت‌های خیره‌کننده علمی و فنی 7- رساندن قدرت دفاعی کشور به شرایط بازدارندگی 8- اهتمام به کادر‌سازی به ویژه در نیروهای مسلح و ظهور شخصیت‌های تاریخ‌ساز چون سردار سلیمانی و حججی 9- ایستادن در برابر جریان زر، زور و تزویر با راهبرد مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و...

 

حجازی:  مجلس محترم انقلابی! تذکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهید. تذکرات فقط یک نصیحت دوستانه نیست‌، یک الزام است. مگر حضرت آقا نفرمودند همه باید به دولت در شرایط سخت کمک کنند. چرا باز هم از بلندگوی مجلس صحبت‌های ناامیدکننده شنیده می‌شود؟ از ریاست محترم مجلس می‌خواهیم این مسائل را مدیریت کنند.

 

علی‌اکبر آقابیگی- قم: امام راحل(ره) فرمودند: اگر کسانی در برابر دین ما بایستند ما در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد. کشورهای غربی به ویژه انگلیس خبیث،‌آلمان منفور تامین‌کننده سلاح شیمیایی صدام، فرانسه بدعهد و مرکز نگهداری و حمایت از منافقین و آمریکای خون‌آشام و رژیم کودک‌کش بدانند دوران بزن دررو و زورگویی و فشار به جبهه مقاومت تمام شده است و به کوری چشمانتان جبهه مقاومت با پرچمداری امام خامنه‌ای و پیروانش سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد.

 

0084---0911 و 3949---0912: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. طی بیش از 4 دهه هر چند دردسرهایی ایجاد کردند ولی نتوانستند به آرزوی خود برسند. آنها در پی به سقوط کشاندن نظام نوپای برآمده از خون مقدس شهدا بودند ولی بسیاری از سران‌شان به درک واصل شدند و این آرزو را به گور بردند و اخلافشان نیز همین سرنوشت را دارند و ان‌شاءالله این نظام را با پرچمداری امام خامنه‌ای عزیز تحویل صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی موعود(عج) خواهیم سپرد.

 

فشارکی:  طی چند دهه گذشته انقلاب تجربه کرده‌ایم که هر کجا در کشور به سخنان امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبری توجه شد پیشرفت کردیم و برعکس هر زمان به بیرون چشم دوختیم دچار عقب‌افتادگی و مشکلات شدیم. امام به ما یاد دادند با توکل به خدا و اعتماد به نفس جلو برویم و به پیروزی که از جانب خدا نصیب ما خواهد شد یقین داشته باشیم.

 

بزرگی:  این جمله از سخنان امام خمینی(ره) را هرگز نباید فراموش کرد که فرمودند: مسئولان جمهوری اسلامی اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت نباشند خائن و خطرسازند‌، حتی اگر به مردم خدمت کنند.

 

رضا موسی:  انقلاب اسلامی در طول بیش از 4 دهه عمر با برکت خود با رویش‌ها و ریزش‌هایی همراه بوده است. البته ریزش‌ها بسیار کم و رویش‌ها الی ماشاءالله. پیام انقلاب امروز تمام اقصی نقاط جهان را درنوردیده و میلیون‌ها انسان آزاده مسیحی، یهودی، زرتشتی و حتی غیرموحد دین مبین اسلام را پذیرفته‌اند و به خیل عظیم عاشقان انقلاب اسلامی پیوسته‌اند. همین سرود زیبای «سلام فرمانده» نشانه‌ای بود از این که چگونه در دهه پنجم انقلاب، اسلام ناب محمدی(ص) جهانی شده است. این از برکت و رویش‌های انقلاب اسلامی است و ان‌شاءالله جهان برای ظهور دولت حضرت مهدی(عج) مهیا می‌شود.

 

یزدان‌پور: زیبایی سرود سلام فرمانده در این است که گفتمان مهدویت را از سالن‌های همایش به سطح اجتماع، از کتاب‌ها به میدان‌ها، از نخبگان به توده‌ها، از ادبیات سنگین به زبان کودکان، از یک سری مناسک خشک به روح جمعی و از فرد به جامعه انتقال داد و در یک کلام حماسه خلق کرد.

 

عابدیان:در این روزها در هر شهر صدها هزار نفر و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک میلیون‌ها نفر در جای‌جای دنیا در صبح ظهور ندای سلام فرمانده را با هم سر خواهند داد چرا که پایان ظلمت نزدیک است

 

سپاسی: برخی اصلاح‌طلبان نشان داده‌اند استاد دوقطبی کردن جامعه و بهره‌برداری سیاسی از مصیبت‌های وارده بر مردم هستند. برنامه اجرای همگانی سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی جشن نبود بلکه درخواست التماس‌گونه از خداوند برای ظهور فرمانده غایب یعنی حضرت حجت بود.

 

مهرجو: کدام اصلاح‌طلب در خانه خود مراسم روضه برای عزای مردم عزادار آبادان برگزار کرده که حال با نسبت دادن دروغ جشن به مراسم سراسر معنویت سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی‌، ایجاد تفرقه در جامعه عاشق حضرت مهدی علیه‌السلام را دنبال می‌کنند.

 

شهرام‌فر: خدا را شکر که به برکت وجود ذی‌وجود امام خامنه‌ای عزیز امروز روی قله‌های اقتدار، استقلال، غیرت‌، دینداری، پیشرفت در علم، انباشت تجربه‌های انقلابی و آزادی ایستاده‌ایم. همه باهم باید بابصیرت و هوشمندی از این قله‌ها محافظت ‌نماییم.

 

طاها قاری:  در ایام سالگرد رحلت امام عظیم‌الشأن خمینی کبیر قرار داریم که تحول بزرگی در جهان بشریت به وجود آوردند و بسیاری از مردم را از کفر، شرک و بی‌هویتی به اسلام هدایت کردند و منشأ برکات عظما برای دنیایی شدند که همه می‌بایست تحت امر دو قدرت جهانی تنفس کنند. به تعبیر امام خامنه‌ای عزیز: امام خمینی بت‌ها را شکست و باورهای شرک‌آلود را زدود. او به همه فهماند که انسان کامل شدن و علی‌وار زیستن افسانه نیست. او به ملت‌ها فهماند که قوی شدن و بند اسارت گسستن و پنجه در پنجه سلطه‌گران‌ انداختن ممکن است... و «راه امام راه ما، هدف امام هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست

 

 اسکندری:از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌شود نسبت به حذف مطالب غیرمفید در کتب درسی سال آینده اهتمام جدی نماید و ان‌شاءالله نقشه راهی را که رهبر حکیم و فرزانه‌مان برای این وزارت ترسیم نمودند جامه عمل بپوشد

 

0296---0939: طرح عفاف و حجاب که توسط دولت ابلاغ شده باید از سوی تمام دستگاه‌ها و مسئولین مورد حمایت قرار گرفته و همه برای زمینه‌‌سازی اجرای این ا‌رزش برخاسته از حکم خدا در قران کریم پای کار بیاییم.

***

یادآوری این نکتهء باریکتر ازمو(3) نیز خالی از ضررنیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان،بعضی امتیازات  لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز،بویژه "مالش قهرمانانه " (4) را،مع الاسف  نیاورده اند؛لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای ایندسته ازمؤمنین،محفوظ می دارد.

 

از مالش  آموختگان ممتاز این دوره

 

________________________________

1.  چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2. (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3. بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی) باشد- م

4. حداقل 25 مالش در دقیقه ! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

5. بموجب تبصرهء 3 ماده 35 آئین نامهء مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار، به حُکم قناری انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته، به قیلوله مشغول می شوند. در بالا تصویر زمان جوانی هیئت داوران آکادمی منتخب بیت را ملاحظه می فرمایید.

 

************

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باق !

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

30 ژوئن المُردد از برجام الحرام سنه  2022 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه