خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

 21 امرداد ماه 1400 -   12 ماه اگوست 2021

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

خب، خوانندگان محترم ضدانقلاب، سرانجام و با تهدیدات(1) خداوند متعال و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج) و نایب البته برحق اش، سلطان اسلام مدالله اظلاله علی رئوس الخواص والعوام مجتهد الزمان، ملاذ الانام، فخر الاسلام و زبدة المحققین العظام، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای،خلدالله ملکه و سلطنة، مراسم تعلیف(2) حجت الاعدام رئیسی بحمدالله والمنة، عجالتاً ختم بخیر شد! فرستادهء پارلمانی فدوی، این رویداد تاریخی - عبادی را، بمنظور عبرت خلق، بوجه زیر ثبت کرده است.

والله الموفق والمعین!

 

_____________________________

(1و 2) خدا بگویم این تایپیست سر بهوای فدوی را چه کند؛ که همه جای وی را با شاخ گاو مد ظله العالی، درمی اندازد. لطفاً لغزش تایپی این تایپیست چموش و سر بهوا را بشرح زیر اصلاح فرمائید؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

درست            نادرست

تحلیف            تعلیف

تأییدات           تهدیدات 

 

*****************************************

ما رکورد زدیم!(1)

اخیراً دوران مسابقات المپیک بود و برادران نیز، برای خالی نبودن عریضه، رکوردهای پیشین خود را، بعون الله و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج)، بمیزان قابل اعتنائی، از «کشیدن تیغ» و «پاشیدن اسید بصورت زنان» به «دو بار زیر گرفتن» ارتقاء داده اند؛ نگاه کنید: 

* کانال خبری ارومیه که یک کانال تلگرامی برای پوشش خبرهای این شهر است، از دو بار زیر گرفته شدن دو زن در ارومیه توسط یک راننده، پس از «تذکر حجاب»، خبر داد./ رادیو فردا

رکورد پیشین اما  از آن امام جمعه اصفهان است(2).

گفتنی ست که این رکورد شکنی های خداپسندانه، منتقدینی هم داشته است:

* به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفته: "اجازهء خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد."/ بی.بی.سی

و نیز:

* واکنش "ابتکار" به زیرگرفتن دو زن در ارومیه به دلیل بدحجابی: این جنایت است!/ ایسنا

همچنین:

* پروانه سلحشوری، نمایندهءسابق مجلس، در توئیتی به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور واکنش نشان داد. وی در این باره نوشت: نتیجه‌ء بی‌تفاوتی در قبال سرنوشت مردم و گره زدن سلامت به سیاست می‌شود مرگ ٩۴ هزار انسان بی‌گناه و مرگ بیش از ۵۰۰ نفر ناشی از کرونا در روز. البته که برای‌شان اهمیتی ندارد، چون خودشان جواب خدا را می‌دهند./بهار نیوز

و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، در پیوند با این جُستار، چنین روایت کرده اند که، در جنگلی، خرگوشی شتابان می دوید. کسی پرسیدند چه خبرشده؟ فرمود برادرانی به جنگل آمده اند و هر کس را که 3 تا تخم دارد، یکی ش را می بُرند. گفتند به و چه مربوط است؛ تو که بیش از 2 تا تخم که نداری؛ افزود آخر برادران  اول می ُبرند، بعد می شمُرند!... حالا حکایت منتقدینی ست  که ذکر خیرشان رفت: 

آن یکی در وقت استنجا بگفت

که مرا با بوی جنت دار جفت

گفت شخصی، خوب ورد آورده‌ای

لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای!

این هم آدرس سوراخ دعا اگر خواسته باشید(3):

تا رکوردی دیگر!

 

بعدالتحریر:  مخفی نماناد: اضافه می شود که نمایندهء بزرگوار حضرت آقا، بموجب سند منگوله دار زیر، اصلاً نگران زنان مصدوم نیست!:

* به گزارش پایگاه خبری ارومیه، حجت‌الاسلام دلریش تأکید کرده که اینگونه رفتارها ربطی به امر به معروف و نهی از منکر ندارد! و گفته است: «اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سئوال ببرد.»!/ دویچه وله

___________________________________________

(1) وامی از حضرت آقا!:

https://www.youtube.com/watch?v=CVdtBJK_S_s

(2) شاید معروف‌ترین برخورد با این زنان، ماجرای اسیدپاشی در اصفهان باشد که پس از اظهارات امام جمعه این شهر درباره برخورد قهری با "بدحجابان" صورت گرفت. در جریان این اسیدپاشی‌ها که در پاییز ۱۳۹۳ به وقوع پیوست، حداقل چهار زن مصدوم شدند.با وجود گذشت هفت سال از این حادثه و علیرغم وجود شواهدی مبنی بر دخالت نیروهای بسیج در این امر، هنوز هیچکس در این پرونده مجازات نشده است./صدای آلمان

و نیز: امام جمعه اصفهان خواستار "ناامن" کردن فضای جامعه برای عاملان "کشف حجاب" در پارک‌ها شده و به نیروی انتظامی توصیه کرده در این امر جدیت به خرج دهد. او قبلا هم گفته بود که برای مقابله با "بدحجابی" باید "چوب‌ تر" را بالا برد.

(3) لایحه حمایت از «آمران معروف و ناهیان از منکر» که سال 1394 در یک طرح دوفوریتی در مجلس ایران تصویب و با تایید شورای نگهبان به یک قانون تبدیل شد، باعث افزایش برخوردهای خشونت‌آمیز نیروهای لباس شخصی و مذهبیون افراطی با شهروندان عادی شد.

  

خوشبینی

  فدوی همواره به همه چیز در جامعهء شکوهمند اسلامی مان، شدیداً امیدوار و خوشبین بوده است، بویژه آنگاه که برخی از آن چیزها طالع و تعبیر هم شده و می شوند!(1) باری، بعرض خوانندگان محترم ضدانقلاب برساند که حجج اسلام (از گاز تا اعدام- م) این روزها همینجور دارند بین ملت شل و پل، سخاوتمندانه، شیرینی مناصب "حضرت آقا آورده" (بادآوردهء سابق- م) را پخش می کنند، و از آن میان :

* محسنی اژه‌ای: هیچ ایرانی مقیم خارج کشور ممنوع‌الورود نیست!/ صدای آلمان- تیتر

و در ادامهء خبر وحشت اثر:

* رییس قوهء قضاییه گفته: ایرانیان خارج کشور که تبعهء ایران هستند هیچ منعی برای ورود به این کشور ندارند. به گفتهء اژه‌ای حتی کسانی که هنگام خروج از ایران ممنوع ‌الخروج بوده‌اند، می‌توانند بدون ترس از دستگیری به ایران بازگردند!

و اما فدوی منتظرالظهور نیز بنوبهء خود، در شرفیابی دیروز در بیت، شخصا با برادر غلام حسین(ع) محسنی اژه ای شدیداً معانقه، و از ایشان بخاطر این همه بزرگواری که در حق ایرانیان گریخته از وطن اسلامی مبذول فرموده  سپاسگزاری کرد(2). ایشان نیز در پاسخ، بعدالتحیه والسلام  و صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ع- س- ص- عج) توأم با "سوت بلبلی" فرمود: «بسمه تعالی، کجا بودی تا حالا؟» و در ادامه افزود «قابلی نداشت برادر فدوی؛ ورود ایرانیان گریخته از وطن اسلامی به ایران سابق، از این لحظه، آزاد است».

برادر اژه ای، دامت تحریکاته، در این گفتگو به فدوی تلویحا گفت که قول کتبی می دهد که اگر ایرانیان به وطن اسلامی برگردند، نه با قندان به ایشان حمله ور شود، و نه کسی را گاز بگیرد! لکن فدوی مسؤل آن نخواهد بود! بهر روی فدوی شدیداً ذوق زده شد و، ضمن معانقهء مجدد، بمنظور حصول اطمینان، در مورد خروج آنان از کشور نیز پرسید. در پاسخ فرمود: «بسمه تعالی - اگر از کرونا جان سالم بدر ببرند، خروج شان از کشور نیز بلامانع است لکن کاغذ بازی مربوطه، بقول حضرت آقا، قدری "زمان بر" است؛ چیزی حدود 5 تا 10 سال! برادر فدوی!»..

زیاده گفتگوئی نیست.

___________________________________

 (1) لطفاً در همین آعاز مقال دشنام ندهید بلکه احوط آن است که  دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، و قدری تأمل کنید، خواهر- برادرخواننده!

(2) قرار شد فحش آن هم از این قبیل ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة، آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و تمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای هم مسلم تراست،اسوء استفادهء بهینه کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

جدال درونی

راستش را بخواهید فدوی وقتی کسانی را با کسان دیگری مقایسه میکند، لامحاله در می یابد که چقدر این یکی، از آن یکی بهتر است!.. و لابد از قول جد اعلای فدوی می خواهید تحت الحنک فدوی را بگیرید که:

بیت:

چرا در پرده می گویم سخن را

چرا بر زنده می پیچم کفن را؟(1)

والله، برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آآآآ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، اگر شما جای فدوی بودید، چه می کردید؟ آیا بیضهء مقتضی را در اختیار داشتید که از حجت الاعدام رئیسی، دامت جنایاته، نه تنها دفاع، بلکه تعریف هم بکنید؟! (2)... باری، موضوع راجع است به چرت زدن بوفالو مشهد علم الهدا در مراسم تعلیف(3) حجت الاعدام رئیسی: این هم سند معتبر، مصور و منگوله دارش

بر این پایه، فدوی همینجا نتیجه می گیرد که حجت الاعدام رئیسی، بسیار دلرحم تر از برادر کیم، مقام معظم رهبری کرهء شمالی ست، چرا؟ این هم پاسخ سر راست شما:

* سال گذشته نیز رسانه های کره جنوبی اعلام کردند وزیر دفاع سابق کره شمالی، به دلیل چرت زدن در جلسهء کابینه به روشی مشابه با گلوله های ضد هوایی تیرباران شده است. صحت این خبر چند روز پس از انتشار به وسیله مقامات رسمی کره جنوبی تایید شد.

لکن خوانندگان محترم ضد انقلاب ممکن است به فدوی اشکال کنند که وزیر مقتول، از بستگان برادر کیم نبوده است؛ اعتراض بموجب سند منگوله دار زیر، وارد نیست:

* از زمان به قدرت رسیدن کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در دسامبر سال 2011 تا کنون ده ها مقام ارشد کرهء شمالی به اتهامات مشابه اعدام و یا تبعید شده اند. در یکی از وحشتناک ترین این اعدام ها رهبر کره شمالی دستور داد شوهر عمه اش را، که یکی از مقامات ارشد حکومتی بود، به صورت زنده خوراک سگ های گرسنه کنند..(4)

بعرض فدوی رسیدید؟!

فدوی برای جوریِ جنس، فقرهء زیر را هم علاوه می کند: 

* خواهر آنجلا مرکل، عمرش به دنیا بود که چرت اش را در برلین زد، نه در کرهء شمالی!

_______________________________

1. عارفنامه

2. لطفاً در همین آعاز مقال دشنام ندهید لطفاً دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید،و قدری تأمل کنید تا کلام فدوی منعقد شود، خواهر- برادرخواننده!

3. خدا بگویم این تایپیست سر بهوا را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو مُدّ ظله العالی. درمی اندازد لطفاً لغزش تایپی "تعلیف " را به " تحلیف"  اصلاح فرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

4. مطلب کامل را درisdmovement.com  سی بهمن 1396/ 19 فوریه 2018 یا در آرشیو هزل داتکام بخوانید

 

از میان گزینه ها

این یکی دو روزه خبری از خبرگزاری های فرامرزی یکسره تکرار می شود که لامحاله فدوی را نگران میکند و از آن میان:

* آمریکا با بمب‌افکن‌ B-52 به مواضع طالبان حمله کرد. /العربیه

* وزارت دفاع ملی افغانستان: 200 طالب کشته شدند.

و نیز:

* حملات هوایی بی۵۲ بر مواضع طالبان در ولایت جوزجان./ بی.بی.سی

حال، ضمن اظهار تأسف برای مردم عزیز اما گرفتار افغانستان، به برادر بایدن یادآور می شود که فدوی، منتظرالظهور است، نه منتظرالزور! و، بر این پایه، B12 را به B52 ترجیح می دهد. گفته باشد!

زیاده درخواستی نیست

 

ردّ پیشنهاد

فدوی در مرور خبرهای دارالخرُافه  به خبر میمنت اثر زیر رسید:

* قالیباف: پاسخی برای کم کاری‌ها در خوزستان نداریم./ حاضرم برای حل مشکلات کفش هر کسی را واکس بزنم./ اصلاحات نیوز

در پاسخ عرض می کند که والله برادر محمد(ص) باقر(ع) قالیباف، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا، تا اعدام آآآآ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، واقعیت این است که ملت شل و پل، از شغل شریف "قالیبافی" حضرتت جز "لوله شدن"(1) طرفی نبسته، فلذا روی "واکسی" شدن شما دیگر، ریسک نمی کند! ببخشید!

بعدالتحریر: لکن فقرهء زیر را اطمینان نمی کند دست شما بدهد، برادر محمد(ص) باقر(ع)! فدوی خودش واکس می زند! 

بیت

ای ممل جان صندل یار مرا بی واکس ده

چون به واکس اش می رسی بگذار من خود میزنم!

پی نوشت روحانی (در مجلس مناظره تلویزیونی): مجبورم به مردم اعلام کنم که اگر پروندهء سال ۸۴ آقای قالیباف که دست من بود و نگذاشتم منتشر شود و دعوا کردم در دبیرخانه که نباید کسی متوجه آن شود و اگر آن مردانگی را نکرده بودم الان اینجا ننشسته بود. آقای قالیباف شما که همیشه کارتان لوله کردن بود. می گفتید همه دانشجویان را لوله می کنم./ برترین ها

 

**********************************************

بعد از فروش کلیه حالا کار به فروش بیضه رسیده. در روزنامه ها نوشته اند:

فروش بیضه به قیمت ۷۰ هزار دلار

یعنی 1,610،000،000 تومان

دیگه کنار پارک و جاده نمیشه خوابید،همین که از خواب پاشی

میبینی چهار تا آجر گذاشتن زیر کونِت و تخمات رو بُردن

والله توی  کشور اسلامی به هیچی رحم نمیکنن...!

**********************************************

**********************************************

حرفا میزنه جواد / انگار زده مواد!

**********************************************

در کجای دنیا نفر اول کشور در جزئی ترین امور دخالت می کند

اما برای سلامت و جان مردم سکوت می کند؟! /نگام

**********************************************

**********************************************

**********************************************

**********************************************

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

13 اوت الایموت از برجام الحرام سنه  2021 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه