خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

3 مرداد ماه 1398 ـ 24 ماه ژوئیه 2020

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

ورای نگرانی

       خدمت خوانندگان محترم ضدانقلاب، مقدمتاً و برای دستگرمی عرضه می دارد که فدوی خودش می داند که اندکی بیشتر از عمر بی حاصل اش نمانده و، به تبع آن، بیست و پنج سال آینده را، بی گمان نخواهد دید و اگر نگوید که از اين بابت شادمان است، دستکم شکایتی هم در این راستا، البته ندارد. لکن، در حاشیه، نگرانی مختصر اش را نیز نمی تواند پنهان کند که آنچه که فدوی منتظرالظهور را در پیوند با قرارداد بیست و پنج سالهء حضرات با برادران مؤمن و معتقد چینی شدیداً بهم ریخته ضایعات این قرارداد برای ملک و ملت نیست، بلکه  این پرسش خداپسندانه است که آیا ملت ورجاوند قراراست بیست و پنج سال دیگر هم، در رکاب اين دوالپایان گرامی، شمشیر بزند؟!

       زیاده پرسشی نیست

 

نکته!

       هرچند بقول جد اعلای فدوی:

بیت

نباید بیش ازین خون در دل اش کرد

گهُی خورده ست، می باید ول اش کرد!

... لکن حاج آقا هنوز مسئلتن:

       * مهدی صفری، سفیر پیشین جمهوری اسلامی در چین، طی مصاحبه با روزنامهء اعتماد به مخالفان داخلی قرارداد 25 سالهء ایران و چین هشدار داد و خطاب به آنها گفت: «چین اگر احساس كند كه مخالفت جدی در ميان ايرانيان وجود دارد، ممكن است كه پا پس بكشد. چين چه ايرادی دارد؟ فكر كنيد اسم اش آمريكاست.»

خب شما هم فکر کنید که این معترض هنگ کنگی، نامش "جورج فلوید" است!

 

ابهام

       * لطف‌الله دژکام، امام جمعهء شیراز، گفت که در روابط ایران و چین «موضوع خط سیاسی مطرح نیست بلکه پایهء اقدامات، مبتنی بر دستورات خدا در سورهء ممتحنه است». او افزود که در این سوره اعلام شده «با کافرانی که با شما نجنگیده‌اند می‌توان رابطه‌ای عادلانه داشت».

       حاج آقا مسئلتن:

       به فدوی مربوط نیست ها؛ لکن نفرمودید که  آزار، سرکوب، شکنجه و تبعیض، که کشور دوست و برادر چین کمونیست علیه مسلمانان چینی (ایغورها) اعمال کرده و می کند، چه حکمی دارد؟!

 

توقع زیادی

       باز معاندین و زنادقه، با تیتری منافقانه، بی خودی گرد و خاک راه انداخته اند که:

       * نگهداری علی یونسی و امیرحسین مرادی در «اتاق دو و نيم متری بدون پنجره»!

       و در توضیح بیشتر:

       * رضا یونسی، برادر علی یونسی، دانشجوی بازداشتی با اشاره به گزارش های منتشر شده از دیدار علی یونسی و امیرحسین مرادی، دو دانشجوی بازداشتی با تعدادی از اساتید و دانشجویان، اعلام کرد برادرش و امیرحسین مرادی در یک «اتاق دو و نيم متری بدون پنجره» نگهداری می‌شوند. / ایران اینترنشنال

       خب مگر آن دانشجویان نخبهء نابکار دو نفر بیشترند؟ در این صورت بموجب رأفت اسلامی، نیم متر هم اضافه دارند! این یک؛ دوم اینکه لابد در این این اوضاع و احوال، انتظار دارند که سلول شان پنجرهء رو به دریا هم داشته باشد، جداً که واقعاً!

       زیاده درزی نیست

 

سبک و سنگین!

       فدوی در مرور اخبار دارالخرافه، به خبری که بعون الله دیگر عادی و معمول شده است، رسید:

       * شانزده سال حبس برای سه جوان به اتهام آتش زدن بنر سلیمانی!- تیتر

       و در ادامهء خبر حیرت اثر:

       * استان‌وایر- سه جوان در بانه به اتهام آتش زدن بنر قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی «قدس» سپاه پاسداران، در مجموع به شانزده سال و هفت ماه زندان محکوم شدند. سازمان حقوق بشری هەنگاو، گزارش کرده که سه نفر از چهار جوان اهل بانه هستند که دی ماه سال گذشته به اتهام آتش زدن بنر سلیمانی بازداشت شده اند.

       * باری- گرچه به فدوی مربوط نیست؛ لکن در این صورت، صرف با آتش زدن خود آن بزرگوار دوزخ مکان نبود؟!

 

******************************************************

 

 

توضیح تکمیلی

       اینکه گفته می شود که برادران پشه را در هوا نعل می کنند، اشاره به خبر زیر است:

       * سازمان ایمنی هوانوردی اروپا اخطار داده است که هواپیماهای مسافربری که از آسمان ایران عبور می کنند با خطر شلیک پدافند هوایی این کشور به دلیل "سوء شناسایی" روبرو هستند. / بی.بی.سی

       برگردان به زبان ساده تر: فدوی مسؤل آن نخواهد بود؛ یعنی، خون تان پای خودتان است!

 

افسوس...

       ...ای....ای، چه امیدها که فدوی منتظرالظهور نداشت. واقعیت آن است که  در فقدان  1400 سالهء اهل بیت(ع- ص- س-  عج) فدوی دل اش چون دل و جگر ذلیخا، و پشت اش بعلت زنجیر، شرحه شرحه، و ملاج اش بسبب قمهء  اباعبدالله(ع)  شبیه نقشهء جغرافی شد. در مقابل این خودزنی ها،  فدوی انتظار داشت که معظم له (ع) شدیداً توی دهن این انجوجک کرونا بزند تا دیگرجسارت نکند که دکان آن بزرگواران را بوجه زیر تخته کند:

       * پایگاه خبری / تحلیلی نگام: عقب نشینی سازمان تبلیغات اسلامی دربارهء مراسم مذهبی.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران دربارهء برگزاری مراسم روز عرفه و عزاداری امام حسین(ع) در ایام محرم گفت: ما نمی‌خواهیم تحت هر شرایطی برنامه ‌مناسبت ‌های مذهبی را به همان شکل سابق برگزار کنیم و تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

       زیاده توقعی نیست.

 

رفتار غیر دمکراتیک

       فدوی برخی رفتارهای برادران را، با تمام ارادتی که به ایشان دارد(1)، نمی پسندد؛ شما هم ملاحظه کنید:

       * روحانی: مراسم محرم در مناطق قرمز کرونا هم باید برگزار شود!

       و در ادامهء خبر وحشت اثر:

       * حسن روحانی، رییس جمهوری ایران، با وجود شرایط حاد شیوع کرونا در اغلب استان‌‌های ایران از برگزاری مراسم «‌عزاداری محرم» در همهء مناطق این کشور دفاع کرد و گفت: «همه جا باید عزاداری امام حسین برگزار شود، چه در شهر و چه در روستا، چه در جایی که قرمز است یا سفید است.»/ ایران اینترنشنال

       باری به فدوی مربوط نیست ها، لکن احوط آن بود که حضرت(ع) را هم آدم حساب فرموده و از معظم له می پرسیدند که  آیا با شل و پل شدن مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، موافق اند؟!

       بعدالتحریر: لطفاً بین خودمان باشد: دوستانی که خدای نخواسته با نظر ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، برادر کلید الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی، دائر بر" هاراگیری"(2) دستجمعی مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، موافق نیستند، در اوقات شرعی با دفتر فدوی تماس بگیرند تا عملهء آفیس وی، منطقه ای را که در تیررس عزاداران اباعبدالله (ع) نیست و رنگ آن سورمه ای راهراه ست، به شما معرفی کنند.

___________________________________

(1) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته دشنام، آن هم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد به امام(ل)!

(2) خودکشی سامورائی های ژاپنی

 

دستکاری

       ...عجیب است، جان شما! حضرات آنقدر روی مخ ملت کار کرده اند که ذهن شان، یک قدم جلوتر از خودشان حرکت می کند! به این مستوره، بنقل از العربیه، نگاه کنید:

       * اینترنت مشترکان تلفن همراه در ایران بار دیگر دچار اختلال شد. / تیتر

       لکن فدوی خبر را بی اختیار اینگونه خواند:

       * اینترنت مشترکان تلفن همراه در ایران بار دیگر دچار اختلاس شد!

       یعنی ذهن فدوی "ل" و "س" را از هم تمیز نمی دهد؟ و یا برادران، سیم پیچی ذهن اش را دستکاری فرموده اند؟! شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، می دانید؟

 

ویروس دنباله دار!

       خوانندگان محترم ضدانقلاب بی گمان بیاد دارند که علمای خاج پرست وعدهء ویروس جدیدی را داده بودند که در راه است و بزودی نزول اجلال فرموده و مأموریت های ناتمام کووید 19 را به اتمام می رساند! بر این پایه، حواس فدوی فقط به خروجی خبرگزاری های کفار بود لکن اندکی پیش ملتفت شد که با "تهدیدات" خداوند متعال، و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا له الفدا(عج)، و نایب البته برحق اش،  اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته، از ویروس تازه ای در قم توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حسین(ع) مومنی رونمائی شد؛ اضافه می کند که ویروس مذکور، قدری سر بهوا و اهل تفریح و تفرج نیز هست؛  این هم سند مصور و منگوله دارش:

       * اصلاحات نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: ویروس بی‌حیایی و بی‌حجابی در خیابان های قم قدم می‌زند! مسئولین ذیربط به داد شهر قم برسند، از فرهنگ و علم قم، دنیا باید سیراب شود، اما این وضع ما را به این هدف نمی رساند.

       بعدالتحریر: فدوی، بر حسب وظیفهء شرعی، و نیز برای صرفه جوئی در وقت، مراتب "فرهنگ و علم قم" را  به پیوست مبالغ هنگفتی ساندیس و توابع، به اهالی دنیا عرضه کرد؛ دستجمعی گفتند ممنون، صرف شده است!

       زیاده عرضی نیست.

 

 

تسلیت

       فدوی در مرور خبرهای فرامرزی دارالخرافه، به خبرغم انگیز زیر رسید:

       * رویترز بنقل از یورو نیوز: ...به نقل از منابع مطلع و آشنا با سابقه پشتیبانی از شبه ‌نظامیان شیعه در عراق،‌ از حمایتِ نیروهای نیابتی به عنوان محور سیاست خارجی ایران در منطقه یاد و تاکید شده است که «حمایت تهران از شبه ‌نظامیان وابسته به جمهوری اسلامی در عراق در سایهء همه‌گیری ویروس کرونا و نیز تحریم‌های آمریکا به طور چشمگیری مختل شده است.»

       باری- فدوی مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا(عج) و نایب البته بر حق اش، مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السّیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای دامت تخریباته، و نیز سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام به ترتیب ریش و داغ نعل بر پیشانی، تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماند گان را از درگاه احدیت مسئلت دارد!

       فاتحه مع الصلوات

 

پیشینهء اقتصاد

       فدوی در مرور خبرهای درونمرزی دارالخرافه، به تیتری رسید که بنقل از العربیه در پی می آید:

       * محسن رضایی ستاد «اقتصاد‌ مقاومتیِ» تشکیل شده توسط خامنه را بی‌خاصیت توصیف کرد!

       فدوی اگر خواسته باشد قضیه را همینطور سرپائی و به اجمال و اختصار هم تبیین کند، اینگونه انحرافات را، بی تعارف، نتیجهء خروج از خط مالروی امام(ل)، ارزیابی می کند!(1) خود برادر رضائی نیز بعنوان یکی از تئوریسین های ولایتمدار، ازین قاعده البته مبّرا نیست، بویژه آنگاه که در جریان مبارزات انتخاباتی برای تصدّی ریاست آبدارخانهء بیت (ریاست جمهوری- م)، پیرامون اقتصاد فرموده است که "اقتصاد ایران باید به تعمیرگاه برود"!  که فدوی منتظرالظهور همان زمان با ادله و براهین متقن، و نیز بموجب نص صریح  حضرت امام (ل) که فرمود "اقتصاد مال خره"، ثابت کرد که اقتصاد ایران باید به "طویله" برود نه "تعمیرگاه "! بویژه که هر دو واژه، به اذن حضرت آقا(ضپ)، مزین به همنوائی گوشی اند (ط= ت). از اینها گذشته مگر بزرگواران هر چه می فرمایند باید محقق شود، بله؟ بعنوان مستوره، "منشور حقوق شهروندی" کلیدالاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی را یاد آور می شود؛ بر این پایه، "اقتصاد مقاومتی" حضرت آقا نیز چیزی در همین ردیف است! طلب دارید؟!

_______________________________________

(1) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

طنز تصویری

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

29 جمادی الجولای از برجام الحرام سنه  2020 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه