خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

12 اردیبهشت ماه 1398 ـ 1 ماه مه 2020

 

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

 

ذکر مصیبت کمونيستی 

       در روزهای گذشته اعلام شد که رهبر کره شمالی پس از انجام یک عمل جراحی دچار «مرگ مغزی» شده است.../ العربیه

       والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خواب است عرض می کند، آن بزرگوار در زمان حیات هم، دچار مرگ مغزی بود! فدوی اما در این میانه نگران مردم است که در صورت اصالت خبر، روزها باید جلوی دوربین ها به سر و مغز خود کوبیده، گیس بکنَند و شیون کنند!..

       باری، اگر خبر راست باشد، فدوی مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا(عج) و نایب البته بر حق اش، مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السّیف و القلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای دامت تخریباته، و نيز سید پوتین، و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام، به ترتیب ریش، تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از درگاه احدیت مسئلت دارد!

       فاتحه مع الصلوات!..

 

       متأسفانه اما خبر راست نبود. فدوی در خبرهای برونمرزی خواند که:

       * رویترز: چین یک کادر پزشکی را برای مشاوره دربارهء وضعیت کیم جونگ اون به کره شمالی فرستاد. /صدای آمریکا

       باری، همگان می دانند که فدوی منتظرالظهور، آدم کم خرج و کم توقعی ست و تاکنون هم چیزی، و حتا حق خودش را هم، از کسی مطالبه نکرده و این نخستین باری ست که چیزی را از کسی که (همانا آن کادرچینی فوق الذکر باشد) درخواست می کند و آن این است که، اگر زحمتی نیست، قدری هم" کرونا" برای این عزیز دل، "کیم جونگ اون"، ببرید، ثواب دارد!، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

 

بی مبالاتی

       فدوی هر قدر هم که از برادران دلخور باشد، باز هم برادران ازخودش هستند!(1) و حتا پاره ای وقت ها هم نگران شان می شود!(2). در این راستا فدوی نمی داند که این برادر محمد(ص) جواد(ع) سخیف (ظریف سابق- م)، وزیر خارجهء بیت، این بی احتیاطی ها چیست که می کند: 

* اعتراض وزارت خارجه ایران به مسدود شدن دامنهء روزنامه ایران: حساب توییتری وزارت خارجه ایران مسدود شدن دامنهء "رسانه‌های ایرانی" توسط وزارت داریی آمریکا را محکوم کرده و آن را "مغایر با اعلامیهء جهانی حقوق بشر و آزادی بیان" دانسته است./ بی.بی.سی

مصرع

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم!

       مراد فدوی آن است که ما نباید مطلقاً دور و بر "اعلامیهء جهانی حقوق بشر و آزادی بیان" که از آنها بارها و به تکرار اعلام برائت  فرموده ایم، برویم! مطلب دستگیرتان که هست؟!.. نکنید آقا! کار دست مان می دهید!

       زیاده توصیه ای نیست..

____________________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف وتمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند؛ بقول عوام ok؟!

(2) قرار شد که دشنام، آن هم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده!، یکوقت عمامه مان توی هم می رود ها!

 

 

بی فکری

       فدوی براستی گاه از دست مقامات برونمرزی لج اش می گیرد و، کم تا قسمتی، خشمگین هم می شود. یعنی چه؟ همه چیز را فدوی باید بگوید؟ آخر اینکه نمی شود؛ به خبری که در پی می آید نگاه کنید تا بعرض  وی برسید:

       * سازمان ملل: کره شمالی تحریم‌های بین‌المللی را با کمک چین دور می‌زند! /یورو نیوز

       باری، مقدمتاً یادآور می شود که چین و کرهء شمالی و البته حکومت داعشی ایران، هر سه از دوستان قدیم اند و البته، جسارت است، روی فدوی بدیوار، بسیار هم مبادی آداب!؛ خب یک تابلوی «دور زدن ممنوع» آنجا کار می گذاشتید، مشکل حل می شود؛  این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر یورو نیوز؟

       زیاده مشکلی نیست..

 

 

دیپلماسی تزویر

       برادران گروگانگیر و قاچاقچی در این چهل و یکساله چندان سنگین دست به آب رفته اند که، غیر از خودشان، همگان و از آن میان خاج پرستان هم می دانند که بزرگواران چه کاره اند و راه و روال شان در به باد دادن دارائی های ملت یک لاقبا، در جهت تقویت اشرار خاورمیانه چگونه ست. به مستوره ای در این ارتباط نیز توجه فرمائید:

       * صدای آمریکا - مشاور ارشد وزیر خارجهء آمریکا اشاره‌ های محمد جواد ظریف به تاریخ ایران را «جلب توجه» خواند و گفت مردم ایران می‌دانند جمهوری اسلامی هیچ ربطی به تاریخ‌شان ندارد. لِن خودورکوفسکی، مشاور وزیر خارجه آمریکا، روز شنبه سی ام فروردین در توئیتی از محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، با عنوان کنایه‌آمیز «این استاد حقوق بشر» نام برد و نوشت: او «هر چند وقت یک‌بار، در راستای جلب توجه از طریق گریه و زاری، دست به دامان تاریخ بلند و غنی ایران می‌شود».

       خوانندگان محترم ضد انقلاب لطفاً اگر زحمت نیست بیاد بیاورند که دستار بندان غیر ایرانی، از شیخ مقتول، مرتضا مطهری، گرفته تا همین حضرت آقای مفلوک خودمان، و نيز پیاده نظام و عملهء آتش به اختیار بیت، به چند زبان زندهء و مردهء جهان اعلام فرموده اند که هیچ علاقه و نسبتی با سرزمین ایران، و البته مفاخر تاریخی آن، که رشک جهانند، ندارند و نیز رأی و نظر مردم هم هیچ وجاهت شرعی ندارد و اگر گاه از آن نامی می برند برای جوری جنس است. خب براین پایه، مشاور خاج پرست وزارت خارجه شیطان بزرگ، پُر بیراه نگفته است، نه؟

https://www.facebook.com/nassirkhani/videos/10158335011669421/?t=4

  

توهّم مکتبی

       مدتی ست که عناصر ریز و درشت حکومتی، ضاعف الله اموالهم اجمعین، اعم از مُعمّم، مکلا، و مُخلاّ(1)، به مقیاس 10.8 "ریش" ِتر (ریشتر سابق- م)، ما را ز سر بریده می ترسانند. بعنوان مستوره، نگاه کنید:

       * غلامعلی جعفرزاده از نمایندگان محترم حکومت در مجلس بیت: سال وحشتناکی خواهیم داشت! / گویا- تیتر

       * ایندیپندنت فارسی: نمایندهء رشت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعهء ملی به نسبت بودجهء کل کشور و آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا رقم ناچیزی است و پیش‌بینی کرده که «پساکرونای وحشتناکی» در ایران رخ خواهد داد.  

       * وزیر بهداشت: هفته سختی در مقابله با ویروس کرونا در پیش داریم / شبکهء خبر.

       و اما آنچه که فدوی منتظرالظهور را همینطور ارّه به ماتحت گذاشته، این است که چرا گروگانگیران گرامی تصور می فرمایند که در این چهل و یکسالهء سیاه، به ملت شل و پل و مبتلای ایران سابق  آسان و خوش گذشته است، که ما را به سال سخت پیش رو، نوید می دهند!؟ شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، می دانید؟

       زیاده وحشتی نیست..

___________________________

 (1) مُخلا: مستخرج از فرهنگستان فدوی و بمعنای " فرمانده کل خلا" ست!

 

امام خوش قول!

       فدوی خوانندگان محترم ضدانقلاب را نمی داند، لکن خودش شدیداً بر این باور است که بیگناه تر و مظلوم تراز حضرت امام(ل)(1) در سرتاسر ایران و جهان پیدا نمی شود(2). اصلاً فدوی بکنار، خودتان ب انگشت بشمارید که در چهار دههء گذشته معظم له، بابت برخی اقلام که مجانی نشده اند، چقدر فحش میل فرموده اند؟ واقعیت لکن چنین نیست و حضرت شان بجای رایگان کردن ِ چیزهای پیش پا افتاده ای، مانند مسکن و آب و برق، نفت را مجانی فرمود که اسناد منگوله دارش در خروجی همهء خبرگزاری ها آمده است و فدوی هم یکی را برای جوریِ جنس علاوه میکند تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

 

زگهواره تا گور...

       زمانی، مهندس الاسلام والمسلمین، برادراحمدی نژاد، که سند مصور و منگوله دارش در پی آمده، فرمود که "انگلیس جزیرهء کوچکی در غرب آفریقاست"!.. باری، این اطلاعات عمومی را، مؤمن دانشمند دیگری، با ذکر این مصیبت که  جمعیت آمریکا از جمعیت ایران کمتر است ولی تلفات اش بیشتر است، تکمیل فرمود؛ این هم سند منگوله دارش!

       * 7345---0912: خدا را ببین که ایران با اینکه سالیان سال تحریم است و تحت فشار شدید دشمنان خود قرار دارد ولی آمار مبتلایان شهروندانش به ویروس کرونا و همچنین تعداد کشته ‌شده‌ هایش در مقایسه با آمریکا و هر یک از کشورهای مهم اروپایی ولی کم‌جمعیت‌تر از ایران بسیار بسیار پایین‌تر است.

       زیاده معلوماتی نیست.

https://www.youtube.com/watch?v=fxgehjHgLac

 

طنز تلخ تصویری

 

 ***************************************************

 

به پایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

اول ماه مه  المُکدّر از برجام الحرام سنه  2020 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

بازگشت به خانه