خانه   |    آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

27 ارديبهشت ماه 1397 ـ 17 ماه مه 2019

 

من برای نبرد با تاریکی، شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*********************************************

چو دانی و پرسی، سوالت خطاست!

         ... راست اش فدوی بار نخست اش نیست که در تشخیص نوع نگاه برادران، از سفاهت تا تجاهل العارف در رفت و آمد است، همینطور ارّه به ماتحت می ماند! از سوئی، ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) برادر کلید الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی در جائی و در جهت رعایت حال ملت نیمه جان شیهه کشان می فرماید:

https://www.youtube.com/watch?v=siaQdnce84o

ببين سوت بلبلى اژه اى چه ميكنه

       و از سوی دیگر و در پیوند با شادی های نوجوانانهء کودکان مدارس یاسای داعشی خود را بشرح زیر صادر و ابلاغ می فرماید:

       * آموزش وپرورش: دستورالعمل سرود دانش‌آموزی ابلاغ شد/ تکخوانی دختران ممنوع است/ همکاری آقایان به عنوان مربی، رهبر گروه، مشاور و… در مدارس دخترانه ممنوع است/ پخش ترانه‌های «نامناسب با سن دانش‌آموز»ممنوع است/ بکارگیری نیروی آزاد حتماً باید با مجوز حراست باشد.

http://entekhab.ir/001zpk 

         فدوی عر و تیز یکی از ابوابجمعی پیاده نظام بیت که خوانندهء کیهان دارالخرافه باشد را نیز، برای جوریِ جنس، علاوه می کند تا رستگار شود:

ا         * 0911---7919: وقتی در سفر آقای رئیس جمهور به استان گیلان در فهرست برنامه‌های مراسم استقبال از ایشان برنامه رقص گنجانده شد و به اجراء درآمد و اعتراض هم صورت نگرفت باید هم بعد از آن شاهد رقص گروهی از دانش‌آموزان دختر در بعضی مدارس کشور می‌بودیم.
      
و اما مخبط الاسلام دیگری عرّ و تیز کنان فرمود:ه

         خوانندگان محترم ضدانقلاب در این باب چه می اندیشند؟ مهملات پیامبرگونه ایشان، در مقولهء تجاهل العارف است آیا، و یا همان بلاهت و سفاهت تاریخی مألوف؟ یعنی حضرت شان نمی داند که بودجه ها کجا خرج شده است؟ مگر خدای نخواسته کوری برادر مخبط الاسلام که؟ خب بودجه که حق ملک و ملت است، به اذن نبی السّارقین، بودجه ها در عراق، سوریه، لبنان، یمن، میانمار، جزایر کومر و... هزینه شده است؛ این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر مخبط الاسلام؟

       زیاده "ارزی" نیست

کمپین رقص دانش آموزان در تمام مدارس با آهنگ جنتلمن

https://www.youtube.com/watch?v=-ZpSWtQ_hYk

بعدالتحریر: به استناد تیتر زیر، نهضت بچه ها علیرغم صدور یاسای داعشی، همچنان ادامه دارد!

            * بزن و برقص جنجالی با آهنگ نوش آفرین در دانشگاه بوعلی/ گویا

 

برجام سوری!

فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، به خبر وحشت اثر زیر نیز رسید:

* قطعنامه راهپیمایان در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی؛ اقدام قاطعانه تا شکست آمریکا و اذنابش را خواهانیم!/ خبرگزاری وابسته مهر- تیتر

لحن بیانیه چندان محکم و مؤثر بود که بموجب بند 1 قطعنامه که زیارت می کنید، حتا آرمان حضرت امام(ل) (1) در مقعد (2) مطهر را نیز بلند کرد!:

* 1. ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل رحمت‌الله علیه و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، تقویت روحیه مقاومت و انقلابی‌گری برای حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانسته، تأثیر ناپذیری از وسوسه‌های دشمنان خارجی و خودباختگان داخلی، حفظ وحدت و انسجام ملی با تبعیت محض از منویات مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی را تنها راه غلبه بر دشمن عنود در جنگ ترکیبی شیطان بزرگ و اذنابش می‌دانیم.

باری فدوی که بخیل نیست و می گذارد که برادران سر صبر پرچم شان را بوجه زیرآتش زده و حال اش را ببرند:

لکن فدوی در حاشیه  نیز خواهشی دارد که بیشتر بمنظور رعایت صرفه جوئی در وقت و هزینه و البته  اجتناب از دوباره کاری عنوان می کند و منظور دیگری ندارد!:

____________________________

(1) (ل): مسُتخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف لعنة الله علیه است!

(2) خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند که پیوسته،آنجای فدوی را با شاخ گاو ُمدّ ظله العالی در می اندازد؛لطفاً تا دیر نشده،لغزش تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید،اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

بی انصافی

       فدوی گاه از برخورد خصمانهء معاندین با حکومت مظلوم داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) و متولیان معصوم آن، شدیداً حیرت می کند(1). لطفا به خبری که در پی می آید، توجه کنید تا ضمن اینکه بعرض فدوی می رسید، در حاشیه، رستگار هم بشوید:

بیت

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

و اما بازگشت به خبر میمنت اثر:

       * «نوهء 3 ساله شمخانی از متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز لواسان»/ العربیه- تیتر(2)

       خب، خانم ها و آقایان محترم ضدانقلاب بفرمایند که از برادران مؤمن و معتقد ما کثرالله امثالهم چه انتظاری دارید، بله؟ یعنی میفرمائید که این بچهء معصوم که از ذرّیهء ژن خوبست، دندان روی جگربگذارد، تا پس از رسیدن به سنین بزرگسالی که دیگر دندان ندارد،  «زمین خواری» و «کوه خواری» فرماید؟

بیت

"ژن " خوب فرمانبر و پارسا

کند مرد درویش را پادشا

باری فدوی برای جوری جنس، دو سند منگوله دار را هم بنقل از منبع خبر پیوست می کند تا خوانندگان محترم ضدانقلاب، لذت اش را ببرند!.

با آرزوی توفیق الهی، برای سایر نوزادان حکومت  مستضعفان

الاحقر- فدوی

_____________________________

(1) لطفاً در همین آعاز مقال دشنام ندهید؛  بلکه احوط آنست که  دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید،و قدری تأمل کنید، خواهر- برادرخواننده!، شاید بقول امام(ل) خنده دار باشد!

(2) ادامه خبر: سال گذشته پرونده ساخت و سازهای غیر مجاز در لواسان که با نام «زمین خواری» و «کوه خواری» شهرت داشت، جنجالی شد. در این میان نام‌های سید حسین میرمحمد علی داماد علی شمخانی و فاطمه حسینی نماینده مجلس و دختر صفدر حسینی وزیر سابق در دولت ایران برجسته شد. حتی ویلای دختر وزیر سابق هم با حکم دادگاه تخریب شد/همانجا

 

مطالبات سوخت شده

* در پی بالا گرفتن تنش میان آمریکا و ایران، فراکسیون پارلمانی «اصلاح و سازندگی» به رهبری روحانی شیعه، عمار حکیم، می‌گوید که در صورت وقوع جنگ میان آمریکا و ایران عراق باید موضع بی‌طرف داشته باشد. /العربیه

مراتب توسط  فدوی در اوقات شرعی ودر شرایطی که پس از لرزش قهرمانانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت سه تار مرصع را برداشته و در دستگاه خیار شور زمزمه فرمودند:

مصرع

یا رب مباد کس  را، مخدوم بی عنایت!

و در ادامهء فرمایشات ملوکانه  نیز فدوی را مأمور فرمودند که با برادر عمار مذاکره و به ایشان تفهیم اتهام شود که مقتضی ست که نامبرده هرچه را در این سال ها  اعم از نقد و جنس دریافت و در رگ و به بدن زده است، در یک قیام و قعود، مسترد  دارد تا در اختیار برادران بوفالو حسن نصرالله و بشار اسد قرار گیرد. باری- فدوی نیز چفیه و کلاه کرده (شال و کلاه سابق- م) و مراتب را در اوقات شرعی به آگاهی برادر عمار رساند.

زیاده "ارزی" نیست.

 

جریمهء سنگین

       فدوی منتظرالظهور، بعنوان یک عنصر دمکراتیک، از خشونتی که براداران، اعم از قاچاقچی و غیر آن، حتا به عناصر خودی اعمال میفرمایند، شدیداً گله دارد و آنرا در حوزهء اعمال فشار بر حقوق بشر ارزیابی می کند(1)، شما هم ملاحظه کنید:

       * استانداری که زمان سیل گلستان در سفر خارجی بود، مشاور شهردار تهران شد از سوی دیگر رضا دهقان داماد حجت الاسلام ناطق نوری مسئول سابق بازرسی دفتر رهبر ایران که هم اکنون عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام هست در ادامه شایسته گزینی های زنگنه، وزیر نفت دولت، عهده دار معاونت توسعه شرکت ملی نفت شد. اکنون در سخت ترین شرایط تحریم نفتی ایران، مهم ترین زیرمجموعه وزارت نفت را فردی بر عهده گرفته است نه تنها هیچ سابقه نفتی ندارد بلکه تحصیلات مربوط هم ندارد و صرفا داماد ناطق نوری است! گفتنی است در همین راستا قرار است شوهرخاله وزیر نفت نیز آقای عباس آخوندی هم ریاست شرکت ملی نفت را به زودی برعهده بگیرد./ ایران بریفینگ / اردیبهشت 1398

       نه شما بگوئید، قاصم الجبارین را خوش می آید؟!

____________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای هم مسلم تراست، سوء استفادهء بهینه کند بقول عوام ok؟!

 

محک تجربه

       خوانندگان محترم ضدانقلاب سرانجام از رو رفتند یا نه!؟ دو میلیونی شان (دوزاری سابق- م) بالاخره آیا افتاد یا نه؟ فدوی اینکه شایع شده است که  اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای (ضپ)(1) و توابع از اهالی سرقت اند و میلیون ها در رگ زده اند را می گوید که گفته اند:

شعر

یکی ره زند در صف اولین

ز مخرج به مَدِّ  والضالین!

یکی دزدی اش بر سر منبر است

که این گفتِ من، گفتِ پیغمبر است!

یکی کار خود را تجارت کند

به ارسال مرسول، غارت کند

یکی دام او نان جو خوردن است

ولی مقصدش سیم و زر بردن است

نبی السارقین

  که البته چنین نبوده و نیست و شایعهء ضدانقلاب است(2). خوانندگان محترم ضدانقلاب لابد برای اثبات این مدعا از فدوی مدرک و سند  هم می خواهید!؛ لکن بقول عوام no problem! بقول هلندی ها: "آن ا که حسب پاک است، از محاسبه چه باک است؟!"باری فدوی برای دستگرمی از خبر زیر آغاز می کند: 

 * تيتر خبر: تعیین 10میلیون دلار جایزه برای اطلاعات منجر به کشف منابع مالی حزب‌الله

و در ادامهء حیرت اثر:

 * وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا دوشنبه 22 آوریل با اشاره به تلاش واشینگتن برای جلو‌گیری از انتقال اموال ایرانی به حزب‌الله لبنان، از تعیین مبلغ 10 میلیون دلار جایزه برای اطلاعاتی که منجر به کشف منابع مالی حزب‌الله لبنان شود، خبر داد.

آن نکته باریک تر از مو را، با فرض اینکه زیر پوشش برتر معظم له قرار دارد (چادر پر کلاغی- م)، ملاحظه کردید؟ ... نه؟ جداً که فدوی خوانندگان محترم ضدانقلاب به این کند ذهنی را تاکنون تجربه نکرده بود! پدر جان! بیعلاقگی اعلیحضرت العظما به این پول بادآورده را نمی بینید؟ مگر کسی از مأخذ این گنج بادآورده، غیر از معظم له(ضپ) و نیز فرزند خلف اش، بوفالو سید حسن نصرالله، کس دیگری خبر دارد؟! لکن می بینید که نه معظم له(ضپ) و نه فرزند خلف اش، به آن ده میلون دلار بادآورده، اعتنائی ندارند!

زیاده " ارزی" نیست...

حسن نصرالله: تا ایران پول هست اینجاهم پول هست!

https://www.youtube.com/watch?v=Xzh5io06xcM

__________________________________

 (1) ضپ: مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پُرستاته است!

(2) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای هم مسلم تراست، سوء استفادهء بهینه کند بقول عوام ok؟!

 

         * دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا، روز پنج‌شنبه 9 می 2019 گفت که رهبران ایران باید با او تماس بگیرند./العربیه

       تخشيهء فدوی: مراتب در مکث بین دو قیلوله، و در شرایطی که پس از نرمش قهرمانانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند به استحضار سلطان اسلام مدالله اظلاله علی رئوس الخواص  والعوام،مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ،اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای دامت تحریکاته رسید.بعدالتحیه والسلام و دود کردن چند صد صلوات بر محمد)ص ( و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، در پاسخ فرمودند:

اولاً  بسمه تعالا، بعدش هم مرگ بر آمریکا؛ تلفن ما خرابست، تو چرا  زنگ نزدی تا حالا؟

 

       * در پی بالا گرفتن تنش میان آمریکا و ایران، فراکسیون پارلمانی «اصلاح و سازندگی» به رهبری روحانی شیعه، عمار حکیم می‌گوید که در صورت وقوع جنگ میان آمریکا و ایران عراق باید موضع بی‌طرف داشته باشد. /العربیه

تحشیهء فدوی: یارب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

 

 * در داخل کشور توجهی که امروز نسبت به مسائل دینی و روحانیت وجود دارد، با گذشته و قبل از انقلاب اسلامی، قابل مقایسه نیست. / حضرت آقا(ضپ) بنقل الز کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی: لکن ذغال خوب هم که چماق باشد، بی تأثیر نبوده است!

 

* علم‌الهدی: اروپا روباهی است که سر ما کلاه گذاشت!.../ انتخاب

تحشیهء فدوی: جسارت است، برادر بوفالو! لکن اروپا روباهی است که با گذاشتن عمامه بسر شما، سر ما کلاه گذاشت!

 

        * حدود 300نفر از طلاب مشهدی شامگاه یکشنبه در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور در یکی از مساجد مشهد گردهم آمدند و بر لزوم رسیدگی شرایط اقتصادی کشور تأکید کردند./عصر ایران

       تحشیهء فدوی: از مصادیق بارز فرار به جلو!

 

        * محمد عطریانفر:رضا پهلوی لباس شاهزادگی را دربیاورد و به ایران برگردد./گویا- تیتر

تحشیهء فدوی: والله برادر بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... حال که ضدانقلاب خوابست عرض می کند که از بین راه های خودکشی توأم با شکنجه های طولانی، این بدترین و دردناکترین راه است، برادر محمد (ص)عطریانفر!

 

* آقا کامی» داماد «حسن آقا» معاون وزیر و داماد «حاج آقا ناطق‌نوری» معاون شرکت نفت شدند!/ کیهان لندن

تحشیهء فدوی: مبارک باشد این شادی / به حق هادی مهدی(عج)!

 

* مطهری: دادگاه روحانیت یادآور حکومت طبقاتی ساسانیان است/ دویچه وله

تحشیهء فدوی: آخر یک بلانسبتی، چیزی بگو برادر علی(ع) مطهری!

 

       * رهبر ایران، نشان ذوالفقار، بالاترین نشان نظامی را به قاسم سلیمانی اعطا کرد/ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: خودگوئی و خود خندی، خود مرد هنرمندی!

         تحشیهء فدوی: این را که حضرات جز خرابکاری کار دیگری ازشان بر نمی آید را که حتا فدوی هم میدانست؛ چرا بیخودی مزاحم می شوید، برادر بازجو؟!

 

حرف حساب(مصور)

فدوی در این ستون، شخصاً عرضی ندارد؛ زیرا می پندارد که  حرف حساب، جواب ندارد!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

14 می المکیّف سنهء 2019 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

بازگشت به خانه