تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

26 مهر ماه 1396 ـ  18 ماه اکتبر 2017

!با چتر نجات از بانکوک

يادداشت های اسکندر دلدم

توطئه آمریکا برای خراب کردن مدیران خداترس

       در یکی دو هفته اخیر که دونالد ترامپ به برجام و توافق هسته ای و سپاه و چهار پا و برنامه موشکی و پوشکی نظام مقدس گیر داده است بعضی توطئه های خاموش آمریکا برای خراب کردن مدیران دست پاک و مسئولان مومن و خدا جوی نظام خواسته و یا ناخواسته از لابلای اظهارات رئیس جمهور آمریکا لو رفته است!

       دونالد ترامپ در اظهارات ضد حکومت اسلامی فاش ساخته است که پس از تسليم شدن اعضای تیم مذاکراتی ایران در برابر خواسته های زشت غرب (!) و جمع آوری بساط برنامه پرخرج و طولانی مدت هسته ای ایران آمریکا امکان دسترسی مسئولان دولت ایران به 180 میلیارد دلار را فراهم کرده است!

       البته همانطور که دونالد ترامپ گفته است این 180 میلیارد دلار در اختیار مدیران و مقامات نظام مقدس قرار گرفته، و یک سنت آن هم به امت همیشه در صحنه نرسیده است! و مملکت و مردم از تسلیم بی قید و شرط در برابر آمریکا و متحدان اش (برجام) نفعی نبرده و خیری ندیده و حتی اوضاع اقتصادی مملکت، و به تبع آن مردم، بدتر هم شده است!

       تنها فایده آزاد کردن 180 میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده ایران خراب کردن (دزد کردن) مسئولان و مدیران شرافتمند و پاک دامن و پاک دست و مومن و نماز شب خوان نظام مقدس الهی بوده و مدیرانی که تا قبل از برجام اختلاس های ریالی و با پول ملی انجام می دادند با این توطئه  استکبار جهانی (!) دستشان به دلار آلوده شد، و هر یک به فراخور تیزی چنگ و دندانش قسمتی از این دلارهای آزاد شده را برداشت و یا به حساب خود و زن و بچه در بانک های اروپا، بیشتر سوئیس و انگلیس گذاشت و یا بصورت چمدانی به کانادا برد و قمارخانه و لاو هتل و دیسکو باز کرد!

       به این ترتیب مشخص می شود که چرا یک مرتبه پس از توافق هسته ای (برجام) اپیدمی اختلاس های بیست و سی هزار میلیاردتومانی و سیصد - چهارصد میلیون دلاری و یورویی به جان مدیریت خداجو و مومن و متقی و نماز خ ان کشور افتاد و همگی از اختلاس ریالی به دزدی دلاری روی آوردند!

       آزاد کردن 180 میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده ایران توطئه استکبار جهانی برای آلوده کردن مدیریت کشور به فساد مالی و اقتصادی و بردن آبروی نداشته آنها نزد زیر خط فقری مملکت بوده است تا به چشم دزد به مدیران کشور نگاه کنند!

       با این حساب عامل آلودگی برادر حاج حسن و برادر اسحاق و برادران دیگر مسئولان و آقازاده ها و افراد فامیل و دامادها و شوهر ننه های مدیران مومن و خداترس دلارهای آزاد شده هستند و باید الباقی آنها، اگر احیانا باقی مانده باشند، توسط مسئو لان محترم جمع آوری و به حساب خصوصی انها منتقل گردد تا فساد مالی جدیدی بوجود نیاید!

 

آمریکا در معرض تغییر رژیم!

       نیروهای بسیج مردمی سانفرانسیسکو (حشد الشعبی الامریکی!) آماده سرنگونی ترامپ!

احتمال محاصره دریایی و بسته شدن حریم هوایی آمریکا!

         * کره شمالی خواستار همکاری حکومت اسلامی برای تنبیه آمریکا شد!

       دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنان ضد حکومت اسلامی اخیر خود خواستار بازنگری در توافقنامه واگذاری برنامه هسته ای ایران به امان خدا معروف به "برجام" شد و همچنین تحریم های جدیدی علیه سپاه پاسداران و اقتصاد مضمحل ایران را خواستار گردید!

       اظهارات دونالد ترامپ نه تنها دل مسئولان دولت حکومت اسلامی را به درد آورد، بلکه سبب ناراحتی بعضی کشورهای دوست و برادر و هم کیش و همزبان هم گردید و دل آنها هم به درد آورد، بطوری که رهبر کره شمالی به دولت حکومت اسلامی پیغام داد که بیائید دوتایی دخل آمریکا را بیاوریم!

       ناظران سیاسی می گویند در صورت دست به یکی کردن کره شمالی و حکومت اسلامی علیه آمریکا و محاصره دریایی و زمینی این کشور توسط نیروهای بسیج مردمی بولیوی و پرو (که از متحدان حکومت اسلامی هستند) و یا حشد الشعبی ونزوئلا (!) و بستن حریم هوایی آمریکا توسط حکومت اسلامی، کار این کشور تمام است و محتاج کمک های غذایی و دارویی صلیب سرخ جهانی خواهد شد!

       شایع شده است بورکینافاسو و جزایر انو وانو و قبایل سرخ کلگی آمازون هم ممکن است به ائتلاف ضد آمریکایی بپیوندند!

       تندروی های دونالد ترامپ موجب شده است مقامات دولت و وزارت امورخارجه حکومت اسلامی سیاست مماشات و تعامل با آمریکا را کنار گذاشته و سیاست " رژیم چنج " را در پیش بگیرند!

       از زمان روی کار آمدن باراک حاج حسین آقا اوباما در آمریکا، حکومت اسلامی به توصیه بزرگان دین که در آن رعایت حال غلام زادگان و سیاه برزنگی ها و بردگان سابق تاکید شده است، و با توجه به اینکه برای اولین بار یک نفر سیاه پوست نیمه مسلمان رئیس جمهور شده بود، از نشان دادن زور بازو به آمریکا خودداری کردند، و با قبول خواسته های زشت اوباما در مورد پر کردن نیروگاه چند میلیارد دلای اراک در زیر کوهی از بتن و سیمان و جمع آوری سانترفیوژهای فردو و انتقال آنها به قبرستان آهن قراضه کوشیدند به موفقیت حاج حسین اوباما و خیط نشدن او در برابر جامعه جهانی کمک کنند!

       اما با تغییر دولت در آمریکا هر چقدر مسئولان دولت حکومت اسلامی خویشتنداری نشان می دهند و رعایت حال آمریکا را می کنند، موضع دونالد ترامپ تند تر می شود و حالیه کار را بجایی رسانده که دولت حکومت اسلامی چاره ای جز برخورد با این کشور و تغییر رژیم آن ندارد!

       در حال حاضر به مصداق آنکه گفته اند: "مزن بر سر ناتوان دست زور!" به نظر نمی رسد حکومت اسلامی قصد تنبیه فیزیکی آمریکا و نابودی آن کشور در یک حمله نظامی را داشته باشد و به اعتقاد ناظران سیاسی حکومت اسلامی از همان روش های آزمایش شده در ایران برای نابودی آمریکا و آمریکائیان استفاده خواهد کرد!

       * در مرحله اول تعدادی موسسات مالی و اعتباری با مجوز رسمی بانک مرکزی در سراسر خاک آمریکا افتتاح می شود و این موسسات پول مردم بدبخت و یک مشت بازنشسته و بیوه زن را جمع آوری و بالا می کشند و در نتیجه مردم آمریکا به گدایی و بزکشی می افتند!

       *  ماموران متدین و متقی و خداترس وزارت بازرگانی روغن پالم صنعتی و برنج آلوده به سموم مرگبار و سیانور از شرق آسیا و هندوستان (در قبال دریافت پورسانت و حق و حساب!) وارد و به خورد مردم آمریکا می دهند تا جملگی دچار انواع سرطان و مرگ زود رس شده و بواسیرشان از حلقشان بیرون بزند!

         * عده ای از افراد فامیل و آقازاده ها و برادران و دامادها و باجناق های خود را وارد کارهای بانکداری و صرافی و خریدهای خارجی و دلالی کمپانی های نفتی می کنند تا زیر و روی آمریکا را بچاپند و بخورند و مملکت را به " گا " بدهند!

       * زمین های مرغوب کشاورزی را تبدیل به ویلا سازی کرده و با نابودی کشاورزی مملکت را به واردکننده گندم و برنج و اقلام غذایی از خارج وابسته می نمایند!

       *  کلیه مهد کودک ها را تبدیل به دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی - کاربردی کرده و با استفاده از چوپانان و رفتگران، بجای اساتید حاذق و عالم، دست به آب می زنند به علم و تکنولوژی و دانش و فرهنگ آمریکا!

       * با تبحر و کاردانی منحصر بفردی که در صنعت اتومبیل سازی دارند شورولت و دوج و فورد و انواع دیگر اتومبیل های آمریکایی را تبدیل به " پراید " کرده و سالی چندصد هزار نفر از جمعیت آمریکا را روانه قبرستان می کنند!

         * خلاصه شش ماه آمریکا را در دست بگیرند نیمی از زنان را خیابانی (!) پیر و جوان را معتاد و الباقی را هم به خودکشی وامی دارند و بدون نیاز به لشگرکشی و اعمال خشونت ترتیب آمریکا را داده و کاری می کنند که نیازمند دریافت کمک از سودان جنوبی و آنگولا شده و خود دونالد ترامپ هم برای تامین معاش ایوانکا و بقیه اعصای خانواده مجبور به فروختن کلیه و کبدش گردد!

 

«انسان سازی» به سبک انقلاب اسلامی

       یک عضو کمیسیون امنیت ملی فاش ساخت که در تیم مذاکره کننده حکومت اسلامی، علاوه بر دری اصفهانی که دستگیر و محاکمه و زندانی شده است تاکنون دو جاسوس دیگر هم شناسایی شده اند!

       باید خدا را شکر کرد که انقلاب اسلامی "انسان ساز!" بوده و در چهار دهه گذشته اسلام در این مملکت حاکم گردیده و روحانیون و صاحبان منبر و خطبای نماز جمعه و علمای اعلام و مراجع عظام مدیران و مسئولان و بزرگ و کوچک را به رعایت تقوا دعوت کرده اند والا علاوه بر دستگیری سه نفر جاسوس در تیم پنج نفره مذاکره کننده حکومت اسلامی، چند نفری را هم به جرم دادن لواط و ساک زدن، و یا خرده فروشی هروئین و شیشه و راه اندازی خانه فساد (!) در ایام برگزاری مذاکرات وین و لوزان دستگیر کرده بودند!

       حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با رسانه ها؛ درباره پرونده عبدالرسول دری اصفهانی اظهار کرد: متأسفانه در تیم مذاکرات هسته ای کشورمان فقط دری اصفهانی نیست که مرتکب چنین تخلفی شده بلکه افراد دیگری هم بودند که اتهامات مشابه داشتند.

       وی ادامه داد: علاوه بر دری اصفهانی دو نفر دیگر هم در تیم مذاکره کننده به همین اتهام هستند که یکی از آنان در کانادا به سر می برد و دیگری هم در یکی دیگر از کشورهاست.

       ذوالنور با بیان اینکه پرونده دری اصفهانی مراحلی طولانی را به صورت مکتوم و بدون آنکه رسانه ای شود طی کرد، گفت: در نهایت علیه وی حکم صادر شده و با توجه به اینکه مراحل تجدید نظر هم طی گردیده، حکم وی قطعی و اتهامش جاسوسی است.

       جالب اینکه وقتی عده ای به حضور فریدون سرخه ای (برادر به قید ضمانت آزاد رئیس جمهور!) در مذاکرات اعتراض کردند و گفتند: این قازقالک چکاره حسن است که همراه تیم به مذاکرات وین و لوزان فرستاده شده، پاسخ آمد که فریدون را ضمیمه هیئت کردیم تا متن مذاکرات را به لهجه سرخه ای (که خود سمنانی ها هم متوجه نمی شوند!) به اطلاع برادرش در تهران برساند، تا رژیم غاصب صهیونی از طریق استراق سمع نتواند پی به اطلاعات محرمانه ببرد!

       در حالی که تاکنون معلوم شده در تیم مذاکرات هسته ای حداقل سه نفر جاسوس حضور داشته اند و مفاد مذاکرات را بصورت انلاین (!) به اطلاع اربابان خود می رسانده اند!

       بازم خدا را شکر که انقلاب اسلامی انسان ساز بوده است، والا چه بسا تا بحال چند نفر از اعضای تیم را هم به جرم جیب بری، خودفروشی یا قوادی در دوران برگزاری مذاکرات هسته ای در لوزان و در وین گرفته بودند!

 

حفظ کردن سناریو و دیالوگ ها قبل از شروع بازی!

       اهالی تئاتر و سینما می دانند، شما هم بدانید که هنرپیشه ها قبل از رفتن روی سن و شروع بازی توسط کارگردان کاملا توجیه می شوند، و کارگردان حسابی به آنها تفهیم می کند که چه حسی باید بگیرند و چطور نقش خود را بازی کنند که در باور تماشاگر بنشیند!

       همچنین دستیار و یا منشی صحنه خلاصه سناریو و دیالوگ هایی را که هر بازیگر باید در صحنه نمایش و جلوی دوربین ادا کند کپی کرده و قبل از شروع بازی به بازیگران می دهند که بخوانند و حفظ کنند و پلان به پلان بازی کنند!

       در این عکس سه تن از بازیگران نمایش " برجام " در حال مطالعه سناریو و به خاطر سپردن دیالوگ های خود دیده می شوند!

 

به لطف و با همت دولت تخریب امید در تولید جاسوس خودکفا شدیم!

       از جاسوسان تیم مذاکره کننده هم ممنونیم که دست جاسوسان خارجی را از کشور کوتاه کرده و در این زمینه کشور را به خودکفایی رساندند!

 

این به اون در!

       در وزارت نفت حاج آقا منگنه (!) که متخصصان فارغ التحصیل #دانشکده_نفت خودش را استخدام نمی کند، نماینده مجلسی که عضو دائم ستاد مبارزه با مفاسد و نماینده حوزه آمل و لاریجان هست، بایک نامه دخترش را، که نمی داند نفت را با سین می نویسند یا با صاد (!) به استخدام دائم پژوهشگاه وزارت نفت درمی‌آورد!

       حاج آقا منگنه وزیر نفت اکثر سفارشی های نمایندگان را در شغل های نان و آبدار وزارت نفت گمارده و متقابلا نمایندگان هم به پرونده کرسنت و توتال و استات اویل نروژ و آنچه در وزارت_ نفت گذشته و می گذرد گیر نمی دهند!

       در دیپلماسی ایرانی به این روش "سکس دو طرفه! " گفته می شود و بعضی ها هم می گویند: "این به اون در!"

       سایر وزراء هم برای گل گرفتن در دهان نمایندگان از امکانات وزارتی که دستشان هست استفاده می کنند.

       * وزیر صنعت و معدن و تجارت امتیاز بهره برداری معدن و زمین صنعتی و اتومبیل پیشکشی و موقع روبوسی لب می دهد!

         * وزیر_گشادورزیرزی مراتع و منابع و امتیاز چاه آب و از اینجور حال و حول ها می دهد!

         * وزیر امورخارجه آنها را بار می کند و همراه خودش به سفر خارج می برد و حق ماموریت دلاری به آنها می دهد!

         * وزیر آموزش و پرورش خواندن و نوشتن یادشان می دهد!

         * وزیر بهداشت قارچ و کپک و شپش بدن آنها را سم پاشی می کند!

         * وزیر دادگستری پرونده فسادمالی و اخلاقی آنها را مشمول مرور زمان می کند!

       و خلاصه وزرای محترم به یاد ایام کودکی و نوجوانی به خواسته های وکلای محترم گردن می گذارند و وکلا هم متقابلا به وزرا حال اساسی و حتی لب و لوچه می دهند!

  

شکنجه روحی مردم سوریه توسط تلویزیون حکومت اسلامی!

       حاج آقا انگور عسگری مدیرعامل تلوزوزون حکومت اسلامی، در سفر اخیر خود به سوریه که به منظور بررسی نیازمندی های تلویزیون سوریه برای بازسازی مراکز با خاک یکسان شده تلویزیونی آن کشور در شهرهای جنگ زده نظیر حلب صورت گرفت، از مقر اصلی رادیو - تلویزیون سوریه در دمشق هم بازدید کرد!

       به گزارش برنامه های خبری تلوزوزون حکومت اسلامی در این سفر بهجت اثر حاج آقا انگور عسگری مدیرعامل رسانه میلی به سوری ها پیشنهاد کرد تا از سریال ها و فیلم ها و بخصوص برنامه های به اصطلاح طنز (استندآپ تراژدی!) تلویزیون حکومت اسلامی استفاده و با پخش این برنامه ها مردم جنگ زده سوریه را سرگرم نمایند!

       گفته می شود مسئولان سوریه ضمن تشکر از محبت برادران ایرانی خود گفته اند علیرغم روابط دوستانه و برادرانه ای که با حکومت اسلامی دارند از پخش سریال ها و فیلم ها و برنامه های تلویزیون ایران معذورند (!) زیرا در صورت پخش این برنامه ها الباقی مردمی هم که هنوز در شهرهای جنگ زده و در زیر موشکباران و گلوله باران طرف های متخاصم باقی مانده اند از این کشور متواری خواهند شد!

       همچنین گروه ها و سازمان های حقوق بشری نسبت به پخش برنامه های تلویزیون ایران از شبکه های سوریه هشدار داده و گفته اند پخش این برنامه های کسل کننده و لوس و بر محتوا و سخیف و حزن انگیز به مثابه مجازات مضاعف مردم جنگ زده سوریه و بر خلاف موازین انسانی و جنایت جنگی محسوب می گردد!

       مسئولان سوریه گفته اند برادران ایرانی به فرستادن گونی های دلار و یورو و نفتکش های مجانی اکتفا کنند و فیلم و سریال هایشان را به همان مردم غم زده ایران نشان بدهند، زیرا تحمل مصیبت و غم و درد جنگ آسان تر از تحمل درد و رنج ناشی از تماشای برنامه های تلوزوزون حکومت اسلامی (صدا و سیمای میلی) است!

بازگشت به خانه