خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

16 فروردين 1395 ـ 4 ماه آوريل 2016

 

خبر نوروزی و تحشيهء خبر

       * دويچه وله: سه‌شنبه 10 فروردین 1395 به مناسبت نوروز در تالار مجمع عمومی سازمان ملل و در حضور دیپلمات‌ها و مهمانان، برنامه رقص و کنسرت نوروزی برگزار شد.

       تحشیهء فدوی: جای نمایندگان حکومت اسلامی درونمرزی* (رژيم اسلامی - م) خالی، که برای فرار از زیبائی، خودشان را از در و پنجره به بیرون پرتاب کنند!

___________________________________________

*در مقابل حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م)

 

آشنائی با انواع دیگری از هفت سین

سفره 7 سین مدافعان حرم!

 

امتحان چشم

       فدوی در مرورخبرهای امروز، به خبر زیر نیز برخورد:

       * کارشناسان رسانه‌‌های اجتماعی می‌گویند حذف «فریال»، یکی از شرکت کنندگان در برنامه «استیج» از شبکهء «من و تو» برای مردم در ایران مهمتر از حذف «مصباح یزدی» و «محمد یزدی» از مجلس خبرگان رهبری در آن کشور است! / ایرانشهر

       بی هیچ شک و شبهه، درست می فرمایند، این هم اسناد مصور و منگوله دارش:

باری - بین خودمان باشد، حال که ضد انقلاب خواب است، فدوی می پرسد که اگر بنا بر گزینش بوده باشد خوانندگان محترم ضد انقلاب کدامیک را انتخاب می کردند؟! آخر عقل، و مهمتر از آن، چشم هم، چیز خوبی ست!

 

مژده!

       ما که به اهتمام مقام معظم رهبری، دیگر همه چیزمان چینی ست فلذا طلاب چینی هم که مدتی نایاب بود، رسید!، این هم سند مصور منگوله دارش:

       * پارسینه: جشن سال نوی چینی طلاب چینی با نان بربری. سال نوی چینی از مهم‌ترین تعطیلات سنتی مردم چین است. گاهشماری چینی، گاهشماری ترکیبی شمسی- قمری است. مراسم جشن آغاز سال نو چینی بعد از ظهر یکشنبه در جامعه المصطفیِ گرگان برگزار شد.

نوش جان!

زیاده وارداتی نیست...

 

شب نامه رهبر پرستان

       * در آستانه سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به اصفهان شب نامه‌هایی علیه وی در این شهر پخش شده است.

 

اعلام جرم!

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه،به خبر میمنت اثری،بشرح زیرو بنقل از برادر بی بی سی، برخورد:

       * معاون وزیر آموزش و پرورش ایران گفته است که پدر و مادرانی که از درس خواندن فرزندان خود جلوگیری کنند، از امسال جریمه و زندانی می‌شوند.

       در ادامهء همین خبر، برادر علی(ع) باقرزاده(عین الله- م!)، معاون وزیر آموزش و پرورش بیت، میزان جریمه را، یک میلیون تومان و سه ماه زندانی اعلام کرده است. با توجه به مراتبی که در پی می آید، به این می گویند: کوسه و ریش پهن!.؛ ملاحظه کنید:

       * ادامهء بازداشت جوانان ایرانی به دلیل پیگیری حق تحصیل. در هفته‌های اخیر روحیه صفاجو، تارا هوشمند و سرمد شادابی، سه شهروند بهایی ایران پس از آن‌که برای حق ادامه تحصیل خود با نهادهای مختلفی هم‌چون "بیت رهبری و دفتر ریاست جمهوری" نامه ‌نگاری کردند بازداشت شدند. به گزارش منابع حقوق بشری روحیه صفاجو جوان 20 سالهء ایرانی در سلول انفرادی در زندان اوین نگهداری می‌شود. جوانان بهایی به دلیل اعتقادات دینی‌شان در ایران با آزار و اذیت روبرو هستند.

       در همین راستا اما، فدوی از "دانشمند مجلس"  پرسشی دارد که این بار استثنائأ، بجای پرتقال فروش، با یک تناسب ساده، پیدا کنند جریمهء حکومت کریمهء اسلامی درونمرزی (رژيم اسلامی- م) را، بجرم محروم کردن شمار قابل اعتنای فرزندان شهروندان بهائی از تحصیل!

       زیاده پرسشی نیست..

 

تئوری توطئه

       توطئه پشت توطئه، اعم از ارضی(1) و سماوی ست که بقول عوام non stop بر مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم، نازل می شود

دو بیتی:

هر بلایی کز آسمان آید
گرچه بر دیگری قضا باشد

بر زمین نارسیده می گوید
خانه ی"مؤمنین" کجا باشد؟
!

آن از توطئهء پارک کردن هواپیمای برادران و اسرائیل در نزدیکی هم،

و این هم از آوردن تنگاتنگ نام ایران اسلامی و اسرائیل در کنار یکدیگر. این را ما مؤمنین دیگر، کجای دل خلوت خودمان بگذاریم؟!

       * اردوغان به ایران و اسرائیل تسلیت گفت (2) / العربیه

       زیاده ایرادی نیست

________________________________________

(1)  "ارزی" هم بنویسید، درست در می آید!

(2) ادامهء خبر: اردوغان نوشته است: «شهروندان اسرائیلی و ایرانی، به ترکیه آمده بودند تا با فرهنگ و تمدنش آشنا شوند، اما به وسیله تروریست‌ها قربانی شدند».

 

پیشنهاد تکمیلی

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، به خبری که بنقل از تقاطع در پی می آید، برخورد:

       * محمد نوری‌زاد می‌گوید از صبح روز شنبه ۱ اسفند برای بازپس‌گیری گذرنامه و اموالش از سپاه پاسداران، در مقابل زندان اوین تهران، دست به تحصن شبانه‌روزی خواهد زد.

       باری - پیشنهاد تکمیلی فدوی، ضمن تقدیر و تشکر از برادر محمد(ص) نوریزاد آن است که حال که بنا دارد بزرگواری کرده و رنج تحصن شبانه‌ روزی را بر خود هموار کند، قضیه را محدود به "باز پس‌گیری گذرنامه و أموالش" نکرده و ترجیحاً، کل مملکت که سی و هفت سالی از مصادرهء آن،به سود امام غایب(عج) می گذرد را، از همکاران گرامی، مطالبه فرمایند؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

       زیاده درخواستی نیست.

 

اصل ماجرا

...بعضی ها حقیقتاً فدوی را، با همهء شکیبائی انقلابی اش، از کوره بدر می کنند؛ بعنوان مستوره به تیتری که در پی می آید نگاه کنید تا بعرض او برسید:

       * 13  عضو سپاه ایران در حلب معروف به گورستان پاسداران كشته شدند./ العربیه – تیتر

       آخر این چه مهملی ست؟  خب بقول عوامso what?  اصلاً این تعداد را هم به چند صد کشتهء پیشین* اضافه کنید، باز هم بقول عوام  I don’t care!این بمعنای دخالت نظامی نیست که! به شهادت برادران آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، اینها رفته بوده اند سوریه ماهی گیری! منتها به شیوهء کلاسیک؛ یعنی، بجای قلاب، هی "ت.ان.تی"  که چیزی کم از بمب ندارد، در آب می انداخته اند! که ناگاه یکی از ماهیان ضد انقلاب شدیداً خشمگین شده و یک فقره "ت.ان.تی" را قبل از اینکه عمل کند، به برادران بر می گرداند و ترتیب برادران ماهیگیر را می دهد، این دیگر این همه گرد و خاک ندارد که!...

_________________________________________

* تاکنون از مجموع حدود 400 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)! که در نقاط مختلف کشور تشییع شده اند 79 نفر در خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شدند./ آخرین نیوز

* ۹ ایرانی دیگر در درگیری‌های اطراف حلب سوریه کشته شدند. / رادیو فردا

 

آکادمی چفیه مالی 8 / Academy Awards

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی

       فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در پنجمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت یک قطعه  مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهر باشند:

فارغ التحصیل ممتاز این دوره: برادر محسن رفيق دوست

بوسه‌ی محسن رفیق دوست بر چادر دختر امام! / پارسینه

برادر رفیق دوست: ببخشید، هر چه گشتیم، جای دیگری در تیررس نبود، خواهر صبیه امام(ل)!

 

       * علیمردانی: در وصف عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی همین بس که نامزدهای ریاست ‌جمهوری در آمریکا در هر روز تلاش می‌کنند با محور قرار دادن جمهوری اسلامی در راس مسائل خارجی خود برای خود رای بیشتری کسب کنند. همه این عظمت و قدرت را مدیون عنایت‌های الهی و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب با پشتوانه هم‌وطنان خود هستیم. چشم کسانی که این موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی را نمی توانند ببينند کور بشود.

 

   آ       * يک شهروند: قا جان؛ ما به جای برخی آقایان خجالت کشیدیم وقتی بعد از 37 سال باید برای برخی شخصیت‌های مدعی دانایی جایگاه قانونی نهادهایی چون شورای نگهبان و قوانین انتخاباتی و... را تبیین می‌فرمودید و توضیح می‌دادید که دشمنان دین و نظام چگونه‌اند!!
 

 ا        * ناجی: گروه‌هایی که دچار توهم پیروزی در انتخابات شده‌اند از مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های ساختار شکنانه پرهیز کنند و از عاقبت نانجیبان فتنه 88 عبرت بگیرند و بدانند که علی زمان تنها نیست. این امت بیدار است و آرزوی تغییر در سیاست‌های کلی نظام به ویژه تعطیل استکبا رستیزی را به گور خواهند برد.
 

       * 7134---0918: می‌خواستم از طریق روزنامه شما و این ستون از اقدام ارزشی خانم ورزشکار کشورمان مریم هاشمی قهرمان وشوی جهان که برای سومین مرتبه مدال قهرمانی خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب می‌کنند، تشکر کرده باشم.

 

       * نیک‌نام از قم: ضمن تقدیر و تشکر از سخنان خطیب این هفته نمازجمعه تهران عرض می‌کنیم روح استکبارستیزی با خون ملت ایران عجین شده است و ما مردم و فرزندان معنوی امام‌خمینی(ره) هرگز از این راه بر نمی گرديم.

 

       * محمد سعید احدیان، مدیر مسئول روزنامه خراسان: بگزارش افکارخبر، ايشان در کانال تلگرامی خویش روایتی از سفر ساده فرزند مقام معظم رهبری به مشهد برای عیادت از آیت الله واعظ طبسی به شرح ذیل نوشته است: «...حاج آقا مجتبی بعد از خداحافظی با وی جایی که همه مسافران شان را پیاده و سوار می کنند، سوار خودروی پژو 405 بدون شیشه دودی شد و رفت و من با خود گفتم بیخود نیست که هیچ کس برای مردم، "آقا" نمی شود چون هیچ کس مثل "آقا" و تربیت شدگان توسط  ایشان مردمی نمی شود».

 

       * محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی٬ دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، بخاطر بيان اين جملهء قصار به نقل از ديگربان: داده‌هایی که در اینترنت تولید می‌شود «اطلاعات‌نما» است٬ نمایندگان مجلس آینده باید «استراتژی داهیانه»ی رهبر را «بفهمند» و «حفاظت» کنند و واژهء تندرو در ایران «معنا» ندارد.

       فدوی: یادآوری این نکتهء باریکتر ازمو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

       والله الموفق والمعین.

__________________________________________

1-چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید (تبصرهء 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی)

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیاز چندانی  به دخالت او ندارند!

       * آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران گفته است کسانی که می‌گویند دنیای فردا دنیای مذاکره است و دنیای موشک نیست، ناآگاه یا خائن هستند. / بی بی سی

       * تحشیهء فدوی: والله برادر رهبر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ... سر زنان چادر، و سر مردان عمامه گذاشتید، لکن جیک شان در نیامد، حالا شما چه خبرتان است که بابت چند فقره کلاه ناقابل که به اهتمام حضرت ات سر ملت یک لاقبا رفته، این همه گرد و خاک و عرّ و تیز راه انداخته اید، برادر مالک رقاب!

 

ا        * کاظم جلالی، نماینده مجلس ایران در مصاحبه‌ای، انتقال برخی از بازداشت‌شدگان اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست‌جمهوری به زندان کهریزک را اشتباه خوانده است.

       تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتی، برادر نماینده در مجلس بیت!

 

       * دو ایرانی در ترکیه برای 'ربودن خلبان مخالف جمهوری اسلامی' به حبس محکوم شدند./ بی بی سی

تحشیهء فدوی: فدوی از برادران حیرت می کند، حضرات معمولاً مخالفان را در محل اقامت شان، حالا هر جا که باشند، ترور می فرمودند، حالا چه اصراری دارند که مخالف مذکور را پس از برگرداندن به وطن سابق، به قتل برسانند، المعنی فی بطن الاخوند!

 

       * عصر ایران: گفت و گو با خبرنگاری که جلوی چشمان خانواده کتکش زدند تا علیه فلانی مطلب ننویسد! ظهر پنجشنبه گذشته، حامد عطائی روزنامه نگار باسابقه اهل ارومیه در یکی از میادین اصلی شهر در حضور خانواده اش مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار می گیرد. او در این حادثه از ناحیه گوش چپ دچار آسیب شدید پارگی پرده می شود.

ا      تحشیهء فدوی: مدیون فدوی هستید اگر یکوقت خدای نخواسته فکر کنید که خبرنگار مذکور،چماق  فعالیت حرفه ای اش را از برادر قاضی پور، نماینده محترم حکومت از  رضائیه می خورد!ه

 

ا        * آخرین نیوز: کار مذاکره ‌کنندگان هسته‌ای اگر هم به نتیجه مناسب می‌رسید، قابل مقایسه با کار رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان امروز حرم نیست و هیچ‌کس حق ندارد این ارزش بزرگ را با نشستن دور میز مذاکره با دشمن مقایسه کند.

       تحشیهء فدوی: منظورشان به لسان آخوندی آن است که کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی باید کلید اش را غلاف کند، برادرنیوز!

 

       * یک کارمند سابق  سفارت  فرانسه در تهران در بازگشت به ایران در فرودگاه تهران بازداشت شدخبرگزاری رویترز می گوید نازک افشار برای ملاقات با مادرش، که به گفته وبسایت "کلمه" حالش وخیم است، در فرودگاه بازداشت شده است. / ایرانشهر

       حشیهء فدوی:  یعنی چه؟ پس انتظار داشتید هنگام ورود به فرودگاه پاریس بازداشت شود؟!

 

       * دویچه وله: در پی یک سوء قصد انتحاری در یک پارک در شهر میلیونی لاهور در پاکستان دست‌کم 65 نفر کشته و 280 تن دیگر زخمی شدند. اغلب قربانیان زنان و کودکان مسیحی بوده‌اند که به مناسبت عید پاک در این پارک تجمع کرده بودند.

       تحشیهء فدوی: فدوی ممنون می شود که برادران حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) سقفی برای عملیات خداپسندانهء خود، مرحمت کنند!

 

       * دانستن حق مردم است اما بعد از انتخابات. / کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: حرف بدی نیست که، برادر حسین(ع)!، چیزی شبیه این است که در حکومت اسلامی درونمرزی (رژيم اسلامی- م) آزادی بیان هست، لکن آزادی پس از بیان وجود ندارد!

 

       * دویچه وله: احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در سخنانی در محله لویزان تهران گفته است، مردم تهران در انتخابات خبرگان "اطراف رهبری را قیچی کردند". اشاره او به حذف محمد تقی مصباح و محمد یزدی در انتخابات هفتم اسفند است.

       تحشیهء فدوی: معلوم می شود که خیاطی / سلمانی مردم تهران سابق، چندان هم بد نیست!

 

       * دادگاه فدرال نیویورک ایران را به دلیل دست داشتن در حملات یازده سپتامبر سال 2001 محکوم کرد. به گزارش العربیه به نقل از روزنامه شرق الاوسط، 7 میلیارد و نیم از مبالغ را ایران باید به عنوان جریمه نقدی به خانواده قربانیان پرداخت کند و 3 میلیارد دلار نیز به عنوان خسارت به شرکت‌های بیمه که در مجموع 10.5 میلیارد دلار جریمه نقدی باید بپردازد. این دومین بار است که ایران از سوی دادگاه فدرال آمریکا به همکاری مستقیم با القاعده محکوم می شود.در سال 2012 یک دادگاه فدرال آمریکا ایران را به پرداخت 6 میلیارد دلار به خانواده قربانیان 11 سبتمبر محکوم کرد.

       تحشیهء فدوی:

 

بیت

گنه کرد در غرب یک رهبری

به ایران زدند گردن ملتی!

 

       * روحانی درباره ممنوع التصویر بودن رییس جمهور دولت اصلاحات گفت: هیچ مصوبه‌ای نسبت به ممنوع‌التصویری آقای خاتمی وجود ندارد. وی ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات را به شوخی تشبیه کرد./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: لکن مقام معظم رهبری(ضپ) شوخی ندارد ها، از فدوی گفتن!

 

       * محمد خاتمی٬ رئیس جمهور پیشین ایران از شرکت در مراسم سالگرد درگذشت خواهرش نیز محروم شد. وی جمعه گذشته نیز با حکم دادستانی تهران از حضور در جشن عروسی نرگس موسوی٬ فرزند موسوی و رهنورد محروم شده بود./دیگربان

       تحشیهء فدوی: به این می گویند خروس ُمعّمَم!

 

       * مأموران امنیتی، شامگاه جمعه 4 مارس، با حکم دادستانی از خروج محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران از محل سکونت اش خودداری نمودند./ العربیه

       تحشیهء فدوی: خدائیش، آن بزرگوار در بیرون کاری هم ندارد!

 

       * پرویز پرستویی، بازیگر شناخته‌شده‌ی سینمای ایران در کنار قاسم سلیمانی و علی(ع) فدوی، فرماندهان نیروی قدس، و نیروی دریایی سپاه پاسداران، به تماشای فیلم سینمایی "بادی‌گارد" نشست./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی (فرمانده نیروی زیر زمینی!): مبارک است؛ انشاء الله به پای هم، شدیدأ پیر شوند!

       * 1821---0913: چرا باشگاه های فوتبال اردوهای خود را در امارات و ترکیه برگزار می‌کنند و میلیون‌ها تومان از پول بیت‌المال را به جیب دشمنان این ملت می‌ریزند در حالی که بسیاری از شهرهای ما مکان مناسب ورزشی برای مردم ندارند.

       فدوی: بهمان دلیل که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در عربستان سعودی و عتبات عالیات، "میلیون‌ها تومان از پول بیت‌المال را به جیب دشمنان ديگر این ملت می‌ریزند"!، این هم آخر کاری داشت که مزاحم  شدید، برادر1821 ---0913!؟

 

       * شکیبا: با این روندی که دستگاه دیپلماسی‌ما در پیش گرفته بعید نیست که آمریکا قتل کندی رئیس‌ جمهور اسبق آمریکا را هم به ایران نسبت دهد!  چرا این قدر انفعال؟! مگر امام راحل(ره) نفرمود ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و آمریکا شیطان بزرگ است؟ چرا به منویات رهبری هیچ توجهی  نمی شود؟ قرار است اين انفعال تا کجا پيش برود؟

       فدوی: خیال تان راحت باشد، برادر شکیبا! فدوی را که می شناسید، به این راحتی ها زیربا ر قتل کندی و از این قبیل نمی رود، لکن قتل دکتر بختیار- دکتر قاسملو دکتر- شرفکندی و همراهان - فریدون فرخزاد-  مختاری - پوینده - فروهرها و دیگران را دیگر نمی تواند کاریش بکند! بقول عوام sorry!

 

       * 0507---0917: رئیس‌جمهور در روز چهارشنبه در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک گفتند: راهنمای اشتباه زدن در سیاست فاجعه می‌آفریند! می‌خواستم خدمت شان عرض کنم که عبور از چراغ قرمز هم ممکن است باعث مرگ و نابودی شود.

       فدوی:مراتب در مجالی به آگاهی رئیس آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) کلید الاسلام والمسلمین،حسن(ع)رسید. بعدالتحیه و السلام  گفتند که  برای ما که 37  سال است که به فضل الهی با دنده عقب رانندگی می کنیم،چراغ قرمز عددی نیست!. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید،برادر 0507---0917!

 

       * مهربانی: عدم جدیت در اجرای اقتصاد مقاومتی باعث افزایش کالای قاچاق در کشور شده و صنایع کوچک مثل پوشاک، کفش و... در حال نابودی است. کارگاه های تولیدی همچنین با مانع‌سازی‌های وزارتخانه‌های صنعت، اقتصاد و شهرداری‌ها مواجهند.

       فدوی: برادر مهربانی، برادر مهربانی! تا شما آب آلوده ای به سر و صورت می زنید و چون ضد انقلاب خواب است عرض می کند، حال شما خوب است؟ چیزی بنام اقتصاد مقاومتی من درآوردی ست  و اصلاً وجود خارجی ندارد!، فکر اقتصاد دیگری بکنید!

       * معینی: در کشورمان حقیقتا به اصلاحات نیاز داریم اما نه از نوع آمریکایی آن که ما را  از چاله به چاه بیندازند بلکه اصلاحاتی که در آن افراد خائن، فرصت‌طلب، تشنه قدرت، منحرف، ناکارآمد، غیرانقلابی، فاسد، ضعیف النفس، غرب‌زده، اشرافی و خلاصه افرادی که با تفکر امام‌خمینی(ره) بیگانه هستند. از تمام ارکان نظام بیرون ریخته شوند.

فدوی: آخر این چه فرمایشی ست؟ خب یکدفعه بی تعارف، سیفون را بکش که همه برادران ریز و درشت را آب ببرد، برادر معینی!

 

       * 6290---0915: از رئیس ‌جمهور محترم تقاضا می‌شود به صورت سر زده از یکی از کنسرت‌های مختلطی که با مجوز ارشاد درحال اجراست به عنوان یک کارشناس فقه بازدید کنند. سپس اگر برنامه‌ها مطابق با قوانین، رساله‌های عملیه و شئونات اسلامی بود دستور‌العمل صادر کنند که کسی مانع اجرای این کنسرت‌ها نشود!

       فدوی: خدا مرگت دهد نصرت چه لوسی!

 

       * دکتر قربانی:  آیا آقای ظریف باید با آن دست چدنی با روکش مخملی که به خون شهدای هسته‌ای ما آغشته است، حتما دست می‌داد؟

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت نرمش قهرمانه و تنقیهء حکیمانهء 25 سی سی جام زهر، دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه و السلام، قدری متغیر شده و در پاسخ فرمودند یعنی می گویید که ما هم مانند آمریکا نمی دانیم چه غلطی می کنیم و معاذالله، از خط مالروی امام(ل) خارج شده ایم، برادر فدوی؟! فدوی که مع الاسف از بیضهء لازم برخوردار نبود، تتمهء دمُ اش را روی کول گذشته، و با سرعتی معادل 8.9 "ریش- تِر" صحن بیت را ترک کرد. خدا بگوید چکارتان بکند که آنجای فدوی را، با شاخ گاوُ، مدّه ظله العالی، در انداختید!، فدوی یادش باشد که عریضهء بعدی شما را، به محض دریافت، پیش از رسیدگی و اقدام، در چاه جمکران بیاندازد، بلکه آقا(عج) خودشان تکیف شما را معین فرمایند، برادردکتر!

 

       * حسنی: در زمان جنگ آژير خطر که به صدا در می‌آمد مردم به پناهگاه می‌رفتند تا از بمب و موشک صدامی در امان باشند. با توجه به شعار سال و نیز اعلام اجرای اقتصاد مقاومتی، تبلیغ کالاهای خارجی مثل شوینده‌ها و... کار همان بمب را انجام می‌د‌هد انتظار این است که صدا و سیما به جای آنکه مروج مصرف کالاهای خارجی باشد آژیر خطر مصرف آن‌ها را به صدا درآورد.

       فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه،بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،فرمودند:احوط آنست که حالا هم به پناهگاهها بروید،برادر حسنی!

 

       * 3866---041:  قبول برجام و نقشه راه آمانو به زنجیر کشیدن دست و پای ملت است و لاغیر.

       فدوی: مراتب در شرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند مانعی ندارد،آن زنجیر در عزاداری اب عبدالله(ع) لازم تان می شود و نیز، لازم نیست که دیگرزنجیر از چین وارد  کنیم،برادر 3866---041!

 

       * 2005---0937 و 3595---0912: همان‌طور که وزیر بهداشت گفت قربانیان منا از نظر ما کسانی هستند که شناسایی و تشخیص هویت شده‌اند. از سعودی‌های پست و رذل بعید نیست که برخی از حجاج ما را که مفقود هستند ربوده و بازداشت کرده باشند. مسئولان باید توجه و دقت کافی در تحویل جنازه‌های شهدای منا داشته باشند

       فدوی: مراتب به استحضار سلطان اسلام مدالله اظلاله علی رئوس الخواص والعوام رسید. بعدالتحیه والسلام در پا سخ فرمودند از این دُم بریده هر کاری بر می آید! و همانگونه  که شما هم بدرستی اشاره کرده اید، ای بسا شماری از جنازه های ما را بازداشت کرده باشند،برادر2005---0937!

 

       * 3991---0938: رئیس مجلس به آمریکایی‌ها گفته مقابله به مثل می‌کنیم. ولی واقعا بعد از جمع شدن سانتریفیوژها و بعد از خارج کردن تمام مواد اورانیوم غنی شده از کشور و بیرون کشیدن قلب راکتور آب سنگین اراک با چه چیزی می‌خواهند مقابله به مثل کنند؟

       فدوی: آخر این چه اخلاقی ست،برادر مؤمن؟ چرا هر خدمتی که برادران می کنند، به چشم تان نمی آید؟

بیت

"با" مزد بود و "خفت" هر"ذلتی" که کردم!

یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

باری سخن کوتاه - عرّ و تیز برادر علی(ع) لاریجانی، از نوع َعرّ و تیز قهرمانانه است، برادر 3991---0938!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

چهارم اپریل المکلف سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه