تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

9 دی ماه 1394 ـ  30 ماه دسامبر 2015

توطئه جدید آمریکا علیه مقامات حکومت اسلامی

       به قرار اطلاع، آمریکا تصمیم گرفته است تا میلیاردها دلار پول و طلاهای بلوکه شدهء ایران را آزاد و امکان دسترسی مقامات حکومت اسلامی به این ثروت عظیم را فراهم کند. عده ای ساده لوح نيز این اقدام آمریکا را نشانهء حسن نیت دولت ایالات متحده دانسته و از آن ابراز رضایت و خوشحالی می کنند؛  در حالی که به عقل ناقص ما این یک توطئهء جدی از طرف آمریکا برای ملکوک و آلوده کردن مقامات پاک دست و خدا ترس و بی توجه به زخارف دنیوی رژيم اسلامی است.

       در جریان تحریم های اقتصادی، که به همت و ابتکار و هوش خارق العاده معجزهء هزاره سوم نصيب امت همیشه شکوهمند شد، به دلیل کاهش درآمدهای ارزی و ته کشیدن خزانه میزان اختلاس ها و سوء استفاده های پولی و مالی و اقتصادی چندان چشمگیر نبود، و هر یک از عزیزان دست پاک تنها به بالا کشیدن سه میلیارد دلار یا چهار میلیارد یورو قانع بودند و کار خلاف نمی کردند و، همانطور که می دانید، به همین دلیل به عنوان پاک ترین دولت تاریخ ایران، از قبل از پیدایش کره زمین به اینطرف، معروف بودند. در واقع در طول هشت سال دولت های نهم و دهم فقط حدود هشتصد میلیارد دلار درآمد نفت گم و گور شد و چند معاون رئیس جمهور و مقامات دولتی به خاطر شخصی سازیِ نفری سه چهار میلیارد یورو گرفتار دادسرا و دادگاه و زندان شدند و بقیه همچنان در صف انتظار ماندند.

       حالیه آمریکا، با آزاد کردن مقادیر عظیمی از دارایی های ارزی و طلاهای ایران و بوجود آوردن تسهیلات دسترسی مقامات جمهوری اسلامی به این ثروت عظیم، قصد دارد تا با اطلاع از بالا بودن مخارج زندگی در ایران، و علاقهء ژنتیکی مسئولان و مدیران عالیرتبه به دلار و یورو و طلا، این عزیزان را تحریک به اختلاس این مبالغ کرده و به فساد اقتصادی و اختلاس و دزدی در جمهوری اسلامی دامن بزند.

       به نظر ما، مقامات عالیه برای جلوگیری از آلوده شدن مدیران خداترس و پاک دست کشور به اختلاس و فساد مالی، و نیز جلوگیری از شلوغ شدن دادگاه ها، باید از ورود این پول ها و طلاها به کشور جلوگیری کرده و خود در مسافرت به خارج و مثلاً نیویورک، بی سر و صدا، پول ها را در حساب خود واريز نموده و از آلوده شدن دیگر مقامات به دزدی ممانعت جدی معمول و توطئه جدید شیطان بزرگِ اخيراً دوست داشتنی شده را خنثی بفرمایند.

      

هجوم فعالان اقتصادی خارجی به کشور

       خبر بهجت اثر هفتهء گذشته اين بود که با تسلیم مفتضحانهء آمریکا و پنج قدرت جهانی در برابر جمهوری اسلامی، بعضی از تحریم های اقتصادی ایران به حال تعلیق درآمده و ایران می تواند با صدور نفت به هندوستان، از این کشور آزادانه و به هر میزان که لازم بداند تمرهندی وارد کند. همچنین واردات لیمو عمانی از عمان و کش از کشمیر هم آزاد اعلام شده است. نقل و انتقال ارزهای خارجی و طلا هم، که به خاطر تحریم بانکی و تعطیل «سوئیفت» به مشکل بزرگی برای «بزرگان» تبدیل شده بود و این عزیزان مجبور بودند با تریلی و عبور از ایست بازرسی مرزی ترکیه و پرداخت باج به اردوغان و پسران اش مبالغ مورد نظر را به خارج منتقل کنند، منبعد از طریق حواله معتبر بانکی کار خزائن مملکت را خواهند ساخت.

       همچنین از پشت مرزهای کشور خبر می رسد که فعالان اقتصادی، برای استفاده از شرایط ویژهء حکومت اسلامی (که در هیچ نقطهء جهان، حتی جزایر مانگول و بورکینافاسو دیده نمی شود) پشت مرزها صف کشیده و منتظر ورود به ایران هستند تا در کنار سایر فعالان اقتصادی در سر چهارراه ها به اسپند دود کنی و شیشه ماشین پاک کنی و فال حافظ فروشی مشغول شوند.
       شایان ذکر است که در دوران تحریم هم کشورهای دوست و برادر پاکستان و بنگلادش، بدون توجه به تهدیدات غرب، اتباع خود را برای فعالیت اقتصادی به حکومت اسلامی می فرستادند تا در سر چهار راه ها و در داخل اتوبوس های شهری و متروی تهران «فعاليت» کنند.
افغانستان هم امیدوار است با برداشته شدن تحریم ها ، میزان صدور عمله به جمهوری اسلامی را افزایش دهد .
       همچنين در حال حاضر، با توجه به اینکه عمله های ایرانی در کارهای مدیریتی مشغول بوده و چرخ مملکت را می چرخانند، نیاز به عمله در کشور به شدت احساس می شود.

       کشورهای غربی، بویژه ایالات متحدهء آمریکا هم، که در دوران تحریم از تکنولژی های پیشرفته حکومت اسلامی محروم مانده بودند، امیدوارند با برداشته شدن تحریم ها بتوانند از تجربیات فنی و علمی و تکنولوژیک حکومت اسلامی در تولیدات صنعتی خود کمک بگیرند.
       در اين زمينه می توان به یکی از این فناوری های مورد علاقه جهان غرب اشاره کرد که عبارت است از دستیابی به فنون بکار رفته در صنعت اتومبیل سازی حکومت اسلامی که، به گفتهء مسئولان ایرانی، باعث مرگ روزی پنجاه نفر در جاده های کشور می شود. آمریکا امیدوار است، با خرید اتومبیل های ساخت حکومت اسلامی، از آنها برای مبارزه با داعش و کشتن آنها و ناقص العضو کردن اعضای گروه های تروریستی استفاده کند.

       همچنین کشورهای مختلف جهان، بویژه آنهایی که با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، خواستار استفاده از تجربیات حکومت اسلامی در سر کار گذاشتن مردم شده اند؛ چرا که جمهوری اسلامی تنها کشور جهان است که در آن بیکار وجود ندارد و آقایان سی و هفت سال است که همه را سر کار گذاشته اند.

بازگشت به خانه